کدخبر: ۸۹۸۴۶
۰۶ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۴:۲۴
چاپ

افزایش دما و ناترازی برق؛

قطعی مدیریت شده برق به لنده رسید

رئیس اداره برق شهرستان لنده از آغاز اجرای برنامه قطعی برق مدیریت شده در این شهرستان خبر داد و بر لزوم مدیریت مصرف و رعایت الگوی صحیح مصرف به ویژه توسط ادارات و نهادهای دولتی تأکید کرد.

نصیب آزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خبرلنده» از آغاز اجرای برنامه قطعی برق مدیریت شده در این شهرستان خبر داد و بر لزوم مدیریت مصرف و رعایت الگوی صحیح مصرف به‌ویژه توسط ادارات و نهادهای دولتی تأکید کرد.

 رئیس اداره برق لنده با اشاره به افزایش چشمگیر مصرف انرژی در فصل گرم سال و لزوم پایداری شبکه سراسری برق، اظهار داشت: باهدف مدیریت بهینه مصرف و جلوگیری از اعمال خاموشی‌های ناگهانی و بدون برنامه، قطعی‌های برق در شهرستان لنده به‌صورت مدیریت‌شده و با برنامه‌ریزی دقیق انجام خواهد شد.

 وی با بیان اینکه تأمین برق پایدار نیازمند همکاری همه مشترکان است، افزود: ادارات و نهادهای دولتی باید بیش‌ازپیش نسبت به رعایت الگوی مصرف به‌ویژه در ساعات غیراداری اهتمام ورزند. خاموش‌کردن سیستم‌های روشنایی و سرمایشی غیرضروری پس از پایان وقت کاری، گامی مؤثر در کاهش بار شبکه و گذر موفق از پیک مصرف خواهد بود.

 رئیس اداره برق شهرستان لنده در ادامه به مشترکان خانگی و تجاری نیز توصیه کرد که با مدیریت مصرف و استفاده از وسایل کم‌مصرف، صنعت برق را در تأمین انرژی پایدار یاری رسانند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و اصلاح الگوی مصرف، نقش اساسی در کاهش میزان مصرف برق و پیشگیری از خاموشی‌های ناخواسته دارد.

 آزاده گفت: برنامه زمان‌بندی قطعی‌های مدیریت شده برق در شهرستان لنده، از طریق روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع‌رسانی خواهد شد که از عموم مردم و مسئولان شهرستان درخواست داریم تا با همکاری و تعامل، شرایط را برای مدیریت هرچه بهتر مصرف انرژی در این ایام فراهم آورند.
انتهای خبر/