آبادانی در راه است؛
دهیاری مالشیخ پس از سالها صاحب ساختمان شد
آئین کلنگزنی ساختمان جدید دهیاری روستای مالشیخ از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده، با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، با حضورمسئولان شهرستان و جمعی از مردم این روستا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خبرلنده» امروز شنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۵، آئین کلنگزنی ساختمان جدید دهیاری روستای مالشیخ از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده، با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، با حضورمسئولان شهرستان و جمعی از مردم این روستا برگزار شد.
در این مراسم که با استقبال پرشور اهالی روستا همراه بود، فرماندار شهرستان لنده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده، جانشین فراجا شهرستان لنده، بخشدار مرکزی لنده، رئیس بنیاد مسکن شهرستان و جمعی از متنفذان و ریشسفیدان روستای مالشیخ حضور داشتند.
تأکید فرماندار لنده بر توسعه روستایی در دولت چهاردهم
سید محمد تقوی، فرماندار شهرستان لنده، در این آیین با اشاره به اهمیت توسعه روستاها اظهار داشت: این پروژه عمرانی گامی مهم در راستای آبادانی روستاها و ارائه خدمات بهتر به ساکنین منطقه محسوب میشود.
فرماندار لنده با بیان اینکه توجه به روستاها یکی از مهمترین مباحث موردنظر در دولت چهاردهم است، تصریح کرد: در یک سال گذشته اقدامات خوبی در سطح روستاها اجرایی شده که مهمترین آنها کسب مجوز ماده ۲۳ برای مرکز جامع سلامت روستای چهارراه آل طیب، راهاندازی آتشنشانی روستای قیام باتوجهبه بعد مسافت، و آمادهسازی سه روستا در بخش مرکزی برای اجرای آسفالت است. همچنین در بخش موگرمون نیز بیش از ۱۰ پروژه در دستور کار داریم.
وی افزود: بیش از ۸ پروژه در حوزه اقماری روستاها به سرانجام رسیده و این روند ادامهدار خواهد بود.
اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال به شهرداری و دهیاریهای لنده
تقوی با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: در همین شرایط جنگی، دولت نگاه ویژهای به شهرداریها و دهیاریها داشته است، بهطوری که بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال به شهرداری لنده و بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال نیز به دهیاریهای شهرستان اختصاصیافته که نشاندهنده جهش قابلتوجه در حوزه اعتبارات است.
فرماندار لنده در پایان تأکید کرد: هدفگذاری ما کمک به توسعه روستاهاست که این مهم باید در تحولآفرینی روستاها تأثیرگذار باشد.
گفتنی است روستای مالشیخ یکی از روستاهای هدف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان لنده است و اجرای این پروژهها در راستای بهبود زیرساختها و کیفیت زندگی روستاییان صورت میپذیرد.
سید امین شفایی در ادامه گفت: یکی از مهمترین رویکردهای بخشداری مرکزی در شهرستان لنده تمرکز بر خدماترسانی شایسته در سطح روستاها است که این مهم با رویکرد توسعه زیرساختها از جمله ساختمانهای دهیاری صورتگرفته است.
بخشدار مرکزی لنده گفت: امروز نیز در راستای تحقق اهداف پیشرو نیز شاهد کلنگزنی ساختمان دهیاری روستای مالشیخ لنده با حضور مسئولان شهرستان و مردم این روستا بودیم.
شفایی تأکید کرد: ساختمان دهیاری روستای مالشیخ به مساحت ۱۵۰ متر با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و اقماری بخش مرکزی لنده تأمین شده است.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
انتهای خبر/
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- ● پیوند محرم و سالگرد شهدای جنگ ۱۲ روزه در موگرمون
- ● از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- ● همدلی مردم لنده در شبهای انقلاب
- ● از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
آخرین اخبار
- * دهیاری مالشیخ پس از سالها صاحب ساختمان شد
- * میثاق دوباره لندهایها با شهدا و رهبری
- * تعیین تکلیف پروندههای کثیرالشاکی در لنده
- * اجاره کارت بانکی، معاونت در جرم است
- * کویر تشنه لنده سیراب عشق عباس(ع) شد
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد









