با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب استان صورت گرفت:
مقابله با شایعات در فضای مجازی از اولویت هااست/شبکه های معاند به دنبال بی تاثیر نشان دادن رای مردم هستند
با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و فرماندار و بخشدارمرکزی لنده مشکلات آب شرب شهرک سرآسیاب برسی شد.
به گزارش خبرلنده، صبح امروز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به همراه فرماندار، بخشدارمرکزی و مسول حراست فرمانداری با حضور در روستای سراسیاب ضمن بررسی میدانی مشکلات تامین آب این روستا با جمعی از مردم دیدار و گفت و گو کردند.
دراین دیدار تورج رزمجو با اشاره به مشکلات آب شرب روستای سرآسیاب گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهرک و روستای سرآسیاب بحث تامین آب پایدار شرب این شهرک است.
وی افزود: زیرساختی های شبکه آبرسانی به این شهرک متعلق به گذشته با ظرفیت ۷۰تا ۱۰۰خانوار بوده است در حالی که امروز بیش از ۳۰۰خانوار در این شهرک ساکن هستند و آب تامین شده برای همه مردم را قطعا جواب گوی نیاز و مصرف مردم نخواهد بود ولی تا زمان اصلاح و توسعه شکبه باید این وضعیت مدیریت شود.
فرماندار شهرستان لنده گفت: برخی روستاها نیز مشکلات آب شرب لوله کشی دارند که به وسیله تانکر آبرسانی می شودند که با همکاری بنیاد علوی بحث آبرسانی به چهار روستای شهرستان در بخش مرکزی مرتفع شد و امیدواریم در فصل توزیع اعتبارات نیز بتوانیم بخشی از اعتبارات کمیته برنامه ریزی را برای تامین آب شرب روستا در نظر بگیریم.
در ادامه نیز اسفندیار برخه گفت: بحث تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی برای آحاد شهروندان در سطح شهر و روستاها جزئی از وظایف ذاتی ما است که تا کنون هیچ کوتاهی صورت نگرفته است.
وی افزود: باتوجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و افزایش میزان مصرف آب توسط شهروندان، کاهش سطح آب های زیر زمینی، کاهش، شکستگی های شکبه توزیع، و افت ولتاژ برق و گاها نیز قطعی برق از دلایل عمده مشکلات ما در آب و فاضلاب در فصل تابستان است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: یکی از مهمترین توصیه های ما به شهروندان بحث رعایت الگوی مصرف است و نکته دوم بحث جانمایی مخزن ذخیره آب ۱۰۰۰لیتری به منظور ذخیره ۴۸ساعته آب برای مصرف خانوارها است.
وی گفت: فرسودگی شبکه های شهری و روستایی و گاها حوادث غیرمترقبه باعث قطعی چندین ساعته آب و گاها نیز ۲۴ تا۴۸ساعته آب خواهد شد که اگر شهروندان مخزن ذخیره آب کافی داشته باشند شاهد مشکلات کمتری در حوزه آب خواهیم بود.
برخه گفت: بیش از یک میلیاردتومان برای بحث آبرسانی به روستاهای شهرستان لنده در نظر گرفته شد که در جلسه کمیته برنامه ریزی استان نیز بخش دیگری از اعتبارات برای رفع مشکلات آب روستاها و شهر لنده تخصیص خواهد یافت.
وی گفت: در فصل جدید اعتبارات استانی نیز شاهد افزایش سه برابری اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته خواهیم بود که قطعا شهرستان های محروم در اولویت توزیع این اعتبارات قرارخواهند گرفت.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- ● از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- ● پیوند محرم و سالگرد شهدای جنگ ۱۲ روزه در موگرمون
- ● همدلی مردم لنده در شبهای انقلاب
- ● از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- ● ایستادگی لندهایها در شبهای اقتدار
آخرین اخبار
- * شب ۱۱۹؛ غیرت لندهایها در دفاع از ارزشها
- * تشییع رهبری، ماندگارترین رویداد تاریخ ایران//فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده:تشریح وضعیت اعزام به مراسم تشییع رهبر انقلاب+تصاویر
- * قطعی مدیریت شده برق به لنده رسید
- * دهیاری مالشیخ پس از سالها صاحب ساختمان شد
- * میثاق دوباره لندهایها با شهدا و رهبری
- * تعیین تکلیف پروندههای کثیرالشاکی در لنده
- * اجاره کارت بانکی، معاونت در جرم است
- * کویر تشنه لنده سیراب عشق عباس(ع) شد
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت