کدخبر: ۸۶۴۹۱
۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰
چاپ

درگفت و با خبرنگاران مطرح شد:

امروز سپاه خادم و امین مردم است/همدلی و همزبانی مسئولان راهگشای مشکلات مردم است+تصاویر

فرماندار شهرستان لنده ازحضور تیم های مطالعات و اکتشاف بوکسیت ایمیدرو در آینده بسیار نزدیک به شهرستان و بررسی دقیق ظرفیت معدنی لنده خبرداد.

به گزارش خبرلنده، خدادوست موسوی با اشاره به ظرفیت های معدنی شهرستان لنده گفت؛ در ادامه پیگیری پروانه اکتشاف معدن کوه سیاه و سفید لنده سازمان ایمیدرو بزودی طرح مطالعاتی این معدن را شروع خواهد کرد.

وی در ادامه به مناطق مورد اکتشافی اشاره کرد و گفت:؛ طرح مطالعاتی بوکسیت در ۱۷۸ کیلومتر مربع از مناطق کوه سیاه و سفید را شامل می شود.

فرماندارشهرستان  لنده به رایزنی ها و مذاکره وزارت صمت با بنیاد مستضعفان نیز اشاره و گفت در صورت رضایت بخش بودن طرح مطالعاتی، توسط بنیاد عملیات اجرایی (اکتشاف، احداث کارخانه و فرآوری ها) آغاز میشود.

وی یادآور شد؛ تدوین برنامه‌‌ جامع برای شناسایی و استخراج معادن در شهرستان لنده در یک سال گذشته در دستور کار جدی قرار گرفت و دنبال این هستیم با همکاری صنعت معدن و تجارت و بنیاد مستضعقان توسعه شهرستان سرعت گیرد.

فرماندار لنده با اشاره به وجود دیگر معادن در سطح شهرستان لنده خاطرنشان کرد؛ معادن بسیاری از جمله گچ، آهک، بوکسیت، گوگرد و فسفات در این شهرستان وجود دارد که اداره صنعت و معدن پیگیر شناسایی و استخراج آنهاست.

انتهای پیام/