نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس:
برجام مرجام ها هیچ گشایشی برای مردم در پی نداشت/ اگر سپاه نبود کشور هم نبود/ لنده تا از بن بست خارج نشود در مسیر توسعه قرار نخواهد گرفت
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: این برجام و مرجام هایی که قرار بود با آن ها گشایشی در وضعیت کشورایجاد کند هنوز هیچ گشایشی در برنداشت و به تعبیر خود آقایون فقط روی کاغذ آمده است و هنوز هیچ خیری به ما از آن نرسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در دومین همایش توسعه شهرستان لنده با اشاره به راهها و ابعاد توسعه این شهرستان گفت:برگزاری همایش های توسعه ای در شهرستان ها راستای آینده نگری و پیشرفت و عمران و آبادانی هر شهرستان است که امیداوریم با وحدت و همدلی نتایج خوبی در پی داشته باشد.
وی افزود: توسعه در تقسیمات کشوری تبدیل شدن دهستان به بخش و بخش به شهرستان است و این اولین گام و سنگ بنای صحیح توسعه است که الحمدالله شهرستان لنده با تبدیل شدن از بخش به شهرستان در مسیر توسعه قرار گرفت.
*تبدیل شدن لنده به شهرستان در دولت دهم
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دولت دهم و با همکاری استانداران و فرمانداران و بخشداران وقت لنده با تصمیمات مسئولان کشوری از بخش به شهرستان تبدیل شد که به دنبال آن استقلال ادارات نیز در حال انجام است.
وی تاکید کرد: با توسعه محورلنده به تراب و جاده پاتاوه و محور لنده به لیکک و خوزستان شاهد توسعه شهری و رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایداردر این شهرستان خواهیم بود.
بزرگواری اظهارکرد: باتبدیل شدن جاده تراب به لنده و جاده لنده به تشان خوزستان از راه فرعی به اصلی شاهد توسعه پایدار و خروج شهرستان لنده از بن بست خواهیم بود.
*رودخانه مارون یک فرصت بزرگ برای توسعه صنعت گردشگری
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همجواری با رودخانه مارون یک فرصت بزرگ برای توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان است که متاسفانه به دلیل مسائل مختلف ما حق برداشت از آن را نداریم و این درحالی است که شهرستان بهبهان از نعمت این روخانه آباد شده است و دشت های ما نیازمند و چشم انتظار منابع آب هستند.
وی یادآورشد: ایجاد پارک های ساحلی در حاشیه رودخانه مارون و توسعه کشاورزی با استفاده از رودخانه مارون مهمترین اولویت برای توسعه این شهرستان است.
نماینده مردم شهرستان لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قبلا در کنار رودخانه مارون کار می شد امروز شاهد یک قطب گردشگری خیلی خوب در این شهرستان بودیم.
وی اظهارکرد: نباید از پشت تریبون ها توقعات مردم را با وعده های که از توان فرد خارج است بالا برد.
*گلایه از وضعیت اعتبارات
بزرگواری ضمن گلایه از وضعیت اعتبارات گفت: از بودجه تملک و دارایی سال 94 تنها 30 درصد تخصیص یافت و از ماده 180نیز تنها 50درصد که بودجه امسال هم معلوم نیست چه میزان تحقق یابد.
وی اظهارکرد: باید پیگیر خواسته های به حق مردم باشیم و واقعیت ها را به مردم بگوییم تا قضاوت صحیحی از عملکرد های ما داشته باشند.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس یادآور شد: جالب است که در هنگام مراجعه وزارت خانه ها ما را به سازمان مدیریت وبرنامه و بودجه و از آنجا ما را به خزانه معرفی می کنند و دست آخر خزانه اعلام می کند که اعتباری نداریم.
*چرا به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش نمی دهیم
وی خطاب به مسئولان کشوری و استانی گفت: چرا به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش نمی دهیم و اقتصاد مقاومتی که اتکا به داشته های خودمان است باید به آن توجه کنیم.
*انتقاد صریح از برجام
بزرگواری با انتقاد صریح از برجام گفت: این برجام و مرجام هایی که قرار بود با آن ها گشایشی در وضعیت کشورایجاد کند هنوز هیچ گشایشی در برنداشت و به تعبیر خود آقایون فقط روی کاغذ آمده است و هنوز هیچ خیری به ما از آن نرسید.
*برخی ها آزمایش موشک های سپاه پاسداران را نفی می کنند/اگر سپاه نبود کشور هم نبود
وی به توان موشکی سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: برخی ها آزمایش موشک های سپاه پاسداران را نفی می کنند که لازم است خوب بدانند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و ادعای غربی بر این است که آزمایشات موشکی شما شامل تحریم ها نیز می باشد و برخی افراد فریب خورده رسانه های بیگانه نیز همنوا با آنان این را نیز تکرار می کنند.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس یادآور شد: به واسطه همین موشک ها و توان و قدرت بالای نظامی ایران است که شما و همه ما در امنیت کامل به سر می بریم.
وی تصریح کرد: دنیای امروز دنیای امنیت و امروز خوب می بینید که در ایران امنیت کامل برقرار است و در کشورهای غربی این امنیت نیست و تنها در تصادفات جاده ای ما شاهد کشته شد مردم هستیم که علت ان هم رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی است.
*لنده تا از بن بست خارج نشود در مسیر توسعه قرار نخواهد گرفت
بزرگواری گفت: لنده تا از بن بست خارج نشود در مسیر توسعه قرار نخواهد گرفت و لازمه آن همدلی و همزبانی بیشتر مسئولان استانی و ملی است.
انتهای پیام/م75
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- ● از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- ● پیوند محرم و سالگرد شهدای جنگ ۱۲ روزه در موگرمون
- ● همدلی مردم لنده در شبهای انقلاب
- ● از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- ● ایستادگی لندهایها در شبهای اقتدار
آخرین اخبار
- * شب ۱۱۹؛ غیرت لندهایها در دفاع از ارزشها
- * تشییع رهبری، ماندگارترین رویداد تاریخ ایران//فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده:تشریح وضعیت اعزام به مراسم تشییع رهبر انقلاب+تصاویر
- * قطعی مدیریت شده برق به لنده رسید
- * دهیاری مالشیخ پس از سالها صاحب ساختمان شد
- * میثاق دوباره لندهایها با شهدا و رهبری
- * تعیین تکلیف پروندههای کثیرالشاکی در لنده
- * اجاره کارت بانکی، معاونت در جرم است
- * کویر تشنه لنده سیراب عشق عباس(ع) شد
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت