کدخبر: ۸۸۲۶۹
۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸
چاپ

با حمایت بنیاد علوی صورت گرفت:

دیدار با خانواده شهدای عشایر لنده+تصاویر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده از اهدای80سری بسته آموزشی لوازم التحریر به دانش آموزان تحت حمایت این اداره با حمایت بنیادعلوی خبرداد.

رقیه دهقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خبرلنده، با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی گفت: سال تحصیلی جدید را به همه دانش آموزان ایران اسلامی تبریک می گوییم بدون شک در این بین هستند خانواده های نیازمندی که چشم انتظار کمک های همنوعان خود هستند.

وی افزود: با تعامل و همکاری صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده با مجموعه بنیاد علوی امروز بیش از 80سری بسته های آموزشی لوازم التحریر جهت اعطا به خانواده های تحت حمایت بهزیستی تحویل داده شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: این بسته های آموزشی در بین  خانواده های جامعه هدف که دارای دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی هستند توزیع خواهدشد.

وی در ادامه گفت: خدمات خیلی خوبی در حوزه های توانبخشی در دولت سیزدهم به جامعه هدف این سازمان اضافه شده است که علاوه بر حق پرستاری و حقوق ماهیانه سالمندان نیز از خدمات متناسب درمانی ماهیانه اعم از ویزیت پزشک عمومی در منزل، تامین دارو و نیازمندی های بهداشتی آنان نیز تامین می شود.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

اهدای 80بسته آموزشی به دانش آموزان معلول درلنده
اهدای 80بسته آموزشی به دانش آموزان معلول درلنده
اهدای 80بسته آموزشی به دانش آموزان معلول درلنده