کدخبر: ۸۸۴۱۲
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۱
چاپ

در خطبه های نماز جمعه لنده مطرح شد:

پیام تبریک امام جمعه شهرستان لنده به مناسبت روزپاسدار

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت:انتخابات مجلس شورای اسلامی یعنی ریل گذاری قوانین انقلاب اسلامی در این چهارسال که باید با پشتوانه قوی مردمی در کنار اخلاق انتخاباتی باید مسائل مختلف رعایت شود.

 به گزارش خبرلنده، حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی گفت: اعیاد شعبانیه را به مسلمانان جهان اسلام تبریک می گوییم و امیدواریم در نیمه شعبان یک جشن با شکوه را در سراسر ایران به خصوص شهرستان لنده شاهد باشیم.

امام جمعه موقت شهرستان لنده تصریح کرد:تکلیف ما به عنوان یک جامعه منتظر کاملا معلوم است و همه ما باید با معرفت و شناخت کامل وظیفه خود را در قبال امام زمان(عج) باید بدانیم.

وی تاکیدکرد:امر به معروف و نهی از منکر از وظایف جامعه منتظر است و یکی دیگر از وظایف ما باید با آمادگی برای ظهور خودمان را آماده کنیم.

الهی نیا گفت: روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را به این مجموعه خدوم که سال ها است برای امنیت همه ما تلاش دارند را تبریک می گویند.

وی گفت:  فعالیت های فرهنگی ما می تواند خنثی کننده فعالیت های دشمنان باشد و باید در جنگ نرم با اقتدار پیش بریم و اجازه تعدی دشمنان به حریم های فرهنگی، حجاب، فرهنگ ما ورود پیدا کنند.

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: نظارت بر قیمت ها و بازار در آستانه عید نوروز باید بگونه ای باشد که قوت مردم برای خرید انجام شود.

وی گفت: وقتی دشمنان حمله موشکی به ما می کردند ما تنها نظاره گر آن بودیم ولی امروز به واسطه استعداد دانشمندان ما شاهد اقتدار موشکی هستیم.

الهی نیا تاکید کرد: مردم ایران در هفته آینده با حضور خود در انتخابات بار دیگر دشمنان را ناکام خواهند گذاشت و حماسه ای کم نظر خلق خواهند کرد.

وی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی یعنی ریل گذاری قوانین انقلاب اسلامی در این چهارسال که باید با پشتوانه قوی مردمی در کنار اخلاق انتخاباتی باید مسائل مختلف رعایت شود.

امام جمعه موقت لنده گفت: انتخابات خبرگان رهبری از دیگر انتخابات مهم در کشور است که کارش انتخاب رهبری است و باید شخصی که انتخاب می کنیم باید رهبری شجاع، آگاه و دانشمند به مسائل مختلف را انتخاب کنیم.

وی گفت:  در طول چنددهه اخیر دشمنان فتنه های زیادی برای براندازی انقلاب اسلامی طراحی کردند که اگر حضور مقام معظم رهبری نبود هر کدام از این فتنه ها می توانست باعث تغییر نظام شود.


خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: در باب حل مشکلات معیشتی و ازدواج و اشتغال جوانان باید نمایندگان مردم تلاش کنند تا این مهم اجرایی شود.

وی افزود: باید یک تشکر ویژه از صداوسیمای جمهوری اسلامی و مرکز دنا باید داشته باشیم که در خصوص مناظره های انتخاباتی نمایندگان و بیان برنامه های کاندیدا و شناخت بهتر مردم در این عرصه کمک شایانی کرده است تا تنور انتخابات گرم شود.

انتهای پیام