کدخبر: ۸۸۴۰۲
۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۵۳
چاپ

در نشست با کارشناسان سازمان راهداری مطرح شد؛

خبر خوش مخابرات برای شهرستان لنده

فرماندار شهرستان لنده از برگزاری نشست با کارشناسان سازمان راهداری کشور برای تأمین قیر برای آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری  خبرلنده، جلال دانش در نشست مشترک با کارشناسان سازمان راهداری کشور در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان گفت: امروزه توسعه راه‌های روستایی یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین محرک‌های برای مهاجرت معکوس به روستاها است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: حضور کارشناسان سازمان راهداری کشور در شهرستان لنده و مشاهده مشکلات و موانع و نیازمندی فوری به بحث قیر می‌تواند باعث رفع هرچه سریع‌تر مشکلات قیر برای آسفالت راه‌های روستایی در این شهرستان شود.

وی افزود: بیش از ۴ ماه است که به طور مستمر از طریق رایزنی با مسئولان کشور به دنبال رفع مشکلات حوزه قیر برای آسفالت راه‌های روستایی هستیم؛ ولی برخی‌ها تصور می‌کنند که این اقدامات به‌راحتی صورت می‌پذیرد.

دانش خاطرنشان کرد: باتوجه‌به مشکلات مشروحه شهرستان نیاز بود که کارشناسان شخصاً از روند راه‌های روستایی و نیازمندی آنان بازدید عملی داشته باشند که این مهم با حضور کارشناسان امروز صورت گرفت.

وی در ادامه گفت: باتوجه‌به همکاری و همراهی خوب مدیرکل راهداری استان بحث غیر این روستاها نیز تأیید شد و به‌زودی شاهد آسفالت راه‌های روستایی در این شهرستان خواهیم بود.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

تأمین قیر برای آسفالت راه‌های روستایی لنده
تأمین قیر برای آسفالت راه‌های روستایی لنده