کدخبر: ۸۸۰۳۰
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰
چاپ

روحانی مصلح و محبوب ایلات بهمئی و طیبی درگذشت

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در پیامی درگذشت روحانی مصلح مرحوم حجت‌الاسلام حاج سید عبدالحسین میری را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبرلنده ،آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در پیامی درگذشت روحانی مصلح مرحوم حجت‌الاسلام حاج سید عبدالحسین میری را تسلیت گفت.

 

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

بعدالحمدالصلا

عروج سید سعید عالم جلیل مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای سید عبدالحسین میری موجب تأثر و تألم همه علاقه‌مندان گردید.

خدمت برخاسته از سیادت ایشان در ارشاد مردم و ترویج مکتب و شریعت غرا ٰ مایه مباهات روحانتی است که هم در کسوت بودند و دغدغه‌مندی دائم نسبت به دین‌وایمان تیره‌های و طوایف مختلف و همراهی در سرحد و گرمسیر ناشی از روح دینی و غیرت ایمانی وی بود.

اینها در کنار صداقت و صراحت او را در چشم‌ها و قلب‌ها بزرگ ساخته بود و به لطف پروردگار میراث ایشان فرزندان خلیق و خدمتگزاری است که برجای‌مانده‌اند.

ارتحال آن فقید عزیز را به همه دوستداران و قدرشناس و بستگان محترم و سادات مکرم خصوصاً به آحاد و خانواده‌های عزیز ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با اجداد مطهرش در خطیر المقدس برای مرحوم و صبر شکیبایی قرین پاداش مادی و معنوی برای بازماندگان و داغدار مسئلت دارم.

سید شرف‌الدین ملک‌حسینی

۲۸/۲/۱۴۰۲

۲۷ شوال المکرم ۱۴۴۴
 

---
---