کدخبر: ۸۶۰۴۰
۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۶
چاپ

شناسایی و دستگیری عاملین تیراندازی به مامور منابع طبیعی شهرستان لنده در کوه حاتم+جزئیات

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به 34 نفر خبر داد.

به گزارش خبرلنده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به 34 نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه یک مورد فوتی جدید گزارش شد که این بیمار 46 ساله ساکن دهدشت دچار بیماری مزمن ریوی بود.

پرویز یزدانپناه گفت: در بیست و دومین روز از تیرماه، 188 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری هستند که 70 نفر مبتلای قطعی  به کرونا میباشند.

وی با اشاره به اینکه 8 بیمار  کرونایی نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان بستری می باشند، اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1663 مورد گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد:  امروز جواب ٨٣ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که درصد موارد مثبت مانند روزهای قبلی افزایشی بود و بیشترین موارد مثبت در شهرستان باشت (۳۵ درصد موارد مثبت) و بقیه موارد در بقیه شهرستان های استان بوده است.

دکتر یزدانپناه افزود: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند، عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها‌ از مهمترین توصیه های ما به مردم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به توصیه ها از مسافرت به استان های همجوار که در وضعیت قرمز و یا هشدار قرار دارند، خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/