کدخبر: ۸۳۹۱۰
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۵
چاپ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده خبرداد:

برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته جام دهه فجردر شهرستان لنده + تصاویر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده از افتتاح و بهره برداری از یک طرح کشاورزی با اعتباری افزون بر دو میلیاردو 80میلیون ریال به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبرداد.

حکمت اله همتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرلنده، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر، فرصتی است تا دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به درستی برای مردم تبیین و تشریح شود.

 

وی افزود: جهاد کشاورزی در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی خدمات شایسته ای در جهت تامین امنیت غذایی، ارتقای سطح شاخص های کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و دامپروری و تغییرات اساسی در خصوص کشت سنتی به کشت مکانیزه داشته است.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده تصریح کرد: یکی از سیاست های موفق دولت ها بعد از انقلاب اسلامی به خصوص در یک دهه گذشته اجرای طرح های آبیاری نوین است که از زمان اجرای این طرح ها سطوح کشاورزی و زراعی زیادی تحت پوشش قرارگرفته است.

 

وی تاکیدکرد: باتوجه به خشکسالی های پی درپی اجرای این طرح ها علاوه بر مدیریت منابع آب باعث افزایش چندین برابری محصولات کشاورزی و سرمایه بهره برداران کشاورزی شده است.

 

همتی اظهارکرد: مهمترین پروژه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لنده افتتاح و بهره برداری از یک طرح کشاورزی آبیاری بارانی در 32هکتار از زمین های کشاورزی روستای ایدنک با اعتباری افزون بر دو میلیارد و 80میلیون ریال است.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده تصریح کرد: با افتتاح این طرح کشاورزی زمینه اشتغال بیش از 20نفر به طور مستقیم  ایجاد خواهد شد.

 

وی تاکیدکرد: امیدواریم با اجرای چنین طرح های بتوانیم زمینه رشد کمی و کیفی همراه با توسعه نوین طرح های کشاورزی را در این شهرستان تعمیق و گسترش دهیم.

انتهای پیام