کدخبر: ۸۲۶۸۱
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
چاپ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده خبرداد:

کشف جسد جوان 23 ساله در لنده/مکانیک یاسوجی با نام "گراز" برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد/ مردم واقعیت ها را می خواهند/ انفجار شدید یک منزل مسکونی در گچساران/ برگزاری نشست بخش خصوصی و دولت در کهگیلویه و بویراحمد/قهرمانی تیم والیبال نفت وگچساران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده از برگزاری مراسم هفته فرهنگ و هنر شهرستان لنده از روز یک شنبه به مدت هفت روز در این شهرستان خبرداد.

اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، ضمن اشاره به مسئله فرهنگ و نقش آن در ترویج آداب ورسوم محلی گفت: فرهنگ شاکله اصلی هرجامعه است که مناسبت های فرهنگی و آداب و روسم مناطق بیان گر سبک زندگی هر منطقه ای است.

وی افزود: اولین مراسم هفته فرهنگ و هنر شهرستان لنده با هدف معرفی ظرفیت های فرهنگی هنری شهرستان به شکل اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از روز یک شنبه در این شهرستان آغاز خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: اجرای موسیقی، تئاتر، شعرخوانی، تجلیل از هنرمندان برپایی نمایشگاه از برنامه های هفته فرهنگ و هنر شهرستان است.

وی تاکیدکرد: هفته فرهنگ و هنر بهترین فرصت برای شناسایی و رشد سایر استعدادهای هنری و فرهنگی در سطح روستاهای و شهرستان است.

زراعی اظهارکرد: روز یک شنبه 27فرودی ماه سال جاری راس ساعت17 شاهد اجرای زنده موسیقی محلی با حضور خواننده محلی و پاپ منوچهر زنگنه در سالن خدیجه کبری(س) اداره آموزش و پرورش لنده خواهیم بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده اظهارکرد: برنامه اصلی هفته فرهنگ و هنر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نیز روز دوشنبه 28فرودین ماه سال جاری راس ساعت17 در روستای قیام از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده برگزار خواهد شد.

گفتنی است این اولین هفته فرهنگ و هنر در شهرستان لنده است که از فردا در سطح شهرستان لنده برگزار خواهد شد.
شهرستان لنده دارای 23هزارنفر جمعیت و در فاصله 208کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

انتهای پیام/م75