کدخبر: ۸۱۵۶۶
۰۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲
چاپ

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده خبرداد:

یک کهگیلویه وبویراحمدی فرمانده انتظامی شهرستان رامشیرشد+تصاویر

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده از کسب شش رتبه برتر در یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان کهگیلویه و بویراحمد توسط فعالان قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان خبرداد.

اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده در گفت وگو باخبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده ضمن تاکید بر فراگیرشدن قرآن در بین آحاد جامعه گفت: قرآن نوری است که هرکس به سمت آن هدایت شود علاوه بر مصون ماندن از گناه و پلیدی روزنه ای از نور و روشنایی سراسر زندگی اش را خواهد گرفت.

وی افزود: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه از مهمترین اهدافی است که مستلزم همراهی و همکاری همه ادارات و نهادهای فرهنگی در جامعه است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین فعالیت‌های قرآنی کشور است که سالانه به همت ارشاد اسلامی و کانون‌های فرهنگی مساجد در سراسر کشور برگزار می شود و زمینه حضور نخبگان قرآنی را فراهم می کند.

وی تاکیدکرد: امسال نیز یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرستان بهمئی برگزارشد که در مجموع 23نفر برگزیده آن تجلیل شدند.

زراعی گفت: شهرستان لنده از جمله شهرستان های دارای استعدادهای برتر در زمینه قرآن است که خوشبختانه در این جشنواره نیز شش رتبه برترکسب کرده است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده رتبه های برتر این شهرستان را به ترتیب در رشته قرائت قرآن بخش خواهران رتبه اول صدیقه نیازی ، رتبه دوم الهه میرسالاری، در رشته حمد، سوره و اذکار نماز به ترتیب رتبه اول  شهاب نعمتی از لنده ، رتبه دوم امیررضا خسروی، در رشته قرائت قرآن میلاد شفیعی مقام‌ سوم و در رشته اذان، حسین عظیمی مطلق مقام سوم را کسب کرده اند.

زراعی افزود: جوانان و نخبه های قرآنی شهرستان لنده باتوجه به استعداد های سرشار علی رغم کمبود امکانات و تجهیزاتی که دارند همیشه رتبه های برتر مسابقات استانی و کشوری را کسب کرده اند.

انتهای پیام/م75