کدخبر: ۸۶۴۸۷
۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۸
چاپ

درگذشت چهره علمی -دانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنده گفت: مسیر مسدود شده روستاهای چلی و لاروب در بخش مرکزی این شهرستان پس از دو هفته بازگشایی شد.

اسماعیل احمدی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبرلنده، با اشاره به قطع راه های ارتباطی دو روستای چلی و لاروب در بخش مرکزی شهرستان لنده گفت: در پی بارندگی های گذشته راه ارتباطی روستاهای چلی و لاروب در بخش مرکزی لنده ریزش کرده بود که امری طبیعی است.

وی افزود: بعد از بارندگی ها و به منظور خدمات رسانی بهتر به ساکنین این روستاها دستگاه های راهداری این شهرستان با استقرار در جاده این روستا عملیات بازگشایی و ایمن سازی صورت گرفته است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنده تصریح کرد:به دلیل صعب العبور بودن مسیر روستاها کار خدمات رسانی در روزهای بارندگی سخت است ولی بعد از آن عملیات راهداری صورت می گیرد.

وی تاکیدکرد: وجود دره های فصلی کوچک و بزرگ در مسیر جاده های ارتباطی و طغیان این دره ها در روزهای بارندگی باعث تخریب راه های ارتباطی می شود.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

---
---
---
---
---
---

انتهای پیام/