چرا رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد سفر نمی کند؟! ناامیدی کهگیلویه و بویراحمدی ها از دولت تدبیر
جمعی از معلمان بازنشسته و نیروهای سایر اداره های کهگیلویه و بویراحمد که در سال 86 با تبلیغات گسترده شرکت پتروشیمی دهدشت سهام خریدند پس از 9 سال هنوز وضعیت آنها و مبالغی که پرداخت کرده اند مشخص نشده است.
به گزارش خبرلنده به نقل ازپایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، تعدادی از این معلمان بازنشسته کهگیلویه و وبویراحمدی سهامدار در شرکت پتروشیمی دهدشت در گفت و گو با این پایگاه خبری ضمن اظهار نارضایتی از وعده های مسئولان و به سرانجام نرسیدن پروژه پتروشیمی دهدشت اظهار کردند: در سال 86 با تبلیغات فراوان افرادی که خود را از مسئولان این شرکت معرفی می کردند از هر نفر مبلغ 10 میلیون ریال وجه نقد دریافت کردند و سهامداران نیز به این امید که پس از بهره برداری کارخانه پتروشیمی سودی کسب کنند و کمک خرجی برای تامین معیشت آنها باشد به این امر تن دادند.
این سهامداران که از نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد سهام خریده اند، عنوان کردند: از سال 86 نه تنها تاسیساتی در محل شرکت پتروشیمی دهدشت احداث نشد بلکه هیچ فرد و یا مسئولی نیز جوابگوی معلمان بازنشسته و کارمندان اداره هایی که بخشی از حقوق خود را برای سرمایه گذاری در این شرکت پرداخت کردند و هم اینک سهامدار شناخته می شوند نیست.
این عده اعلام کردند: تعدادی از افرادی که در شرکت پتروشیمی دهدشت سرمایه گذاری کرده اند فوت شده اند و از مبالغی نیز که از آنها دریافت شده هیچ سودی کسب نکردند.
معلمان بازنشسته و سهامداران کهگیلویه و بویراحمدی از عدل هاشمی پور منتخب مردم کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی که در نطق انتخاباتی خود از پیگیری برای راه اندازی کارخانه پتروشیمی خبر داده بود خواستند تا وضعیت آنها و مبالغی که برای سرمایه گذاری از انها توسط این شرکت دریافت شده است را نیز پیگیری و در اولویت قرار دهد.
عدل هاشمی پور منتخب مردم کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی12 اسفند 94 در جمع مردم شهرستان لنده از پیگیری و ساماندهی وضعیت کارخانه پتروشیمی دهدشت خبر داده بود.
عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت که از سال 86 آغاز شداما بعد از گذشت مدتی راکد ماند.
به گفته کارشناسان پتروشیمی دهدشت در زمینی به مساحت 110 هکتار و ظرفیت تولید سالانه 300 هزار تن و اشتغالزایی 240 نفر به گفته مسئولان باید یک هزار روزه به بهره برداری می رسید.
پتروشیمی دهدشت بعد از 9 سال بلاتکلیفی با اخذ مجوز خط انتقال آب از رودخانه مارون قرار بود در سال 94 وارد فاز اجرایی شود که این امر تاکنون محقق نشده است.
انتهای پیام/
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- ● از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- ● پیوند محرم و سالگرد شهدای جنگ ۱۲ روزه در موگرمون
- ● همدلی مردم لنده در شبهای انقلاب
- ● از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- ● ایستادگی لندهایها در شبهای اقتدار
آخرین اخبار
- * همراهی سپاه و قوه قضائیه برای امنیت فراگیر در لنده
- * شب ۱۱۹؛ غیرت لندهایها در دفاع از ارزشها
- * تشییع رهبری، ماندگارترین رویداد تاریخ ایران//فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده:تشریح وضعیت اعزام به مراسم تشییع رهبر انقلاب+تصاویر
- * با مصرف بهینه از خاموشیها پیشگیری کنیم
- * دهیاری مالشیخ پس از سالها صاحب ساختمان شد
- * میثاق دوباره لندهایها با شهدا و رهبری
- * تعیین تکلیف پروندههای کثیرالشاکی در لنده
- * اجاره کارت بانکی، معاونت در جرم است
- * کویر تشنه لنده سیراب عشق عباس(ع) شد
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده