گزارش ویژه:
کابوس آشفته رانندگان مسیر لنده به دهدشت+عکس
شب و روزی نیست که راننده ای از لنده قصد عزیمیت به دهدشت را داشته باشد و نفیری سرد روانه مسئولان و دستندرکاران به واسطه خرابی این جاده و تعمیرماهیانه جلوبندی خودروهایشان نکند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، خیلی از افرادی که قصد سفر به شهرلنده را دارند با آمدن و قرارگرفتن در پیچ های پی درپی و حادثه خیز که هرگوشه و نقطه آن آبستن خون جوانانی است که بی گناه در این جاده کشته شده اند می باشد و هنوز هم بقایای شیشه های جلو و یا عقب خودروهای مختلف ایرانی و خارجی در اطراف جاده گواه این ادعا است.
شاید محور لنده به دهدشت پس از سی و اندی سال عمر تنها نفیری سرد می کشد و چشم انتظار همتی بلند از سوی مسئولانی است که خود اولین مشتریان صبح و عصر این جاده اند.
تلخ تریخ حادثه ها در این محور کشته شدن جوانانی بود که هزاران امید و آرزو داشتند و به علت استاندارد نبودن و عدم روکش سطحی جاده جان خویش را از دست دادند و خانواده های خویش را تا ابد عزادار کردند.

کمبود اعتبارات و منابع مالی پتک و چماقی است که همیشه بر سر مردم محروم این شهرستان در موقع تقسیم اعتبارات فرود می آید و به قول معروف" هیبلی رسی نی"(فریادرسی نیست) که داد مردم این منطقه محروم را از مسئولان استانی که همه هم و غمشان شده مرکز استان است به قسط و عدالت بگیرد.
بی توجهی و کم توجهی مسئولان استانی در این سه دهه به این جاده آنچنان مشهود است که پیراهن هیچ گدایی این همه وصله به تن ندارد.

سال گذشته مردم به همدلی و همزبانی از سوی مسئولان استانی دلبسته بودن ولی گویی مسئولان ساز خود را به گونه دیگر کوک می کنند و این شهرستان باید تا ابد مهر محرومیت را بر پیشانی خویش یدک کشد.
البته نباید از خدمات ارزشمند نظام و تلاش مسئولان شهرستان در این سالها غافل ماند چرا آنان پیگیری ها و تلاش های خود را فراتر از انتظار انجام داده اند ولی وقتی کسی در میران مسئولان بالادستی نباشد آب در هاون کفتن است.
جاده لنده به تراب و دهدشت را وعده داده و همه را به اتمام این محور وعده و سوق می دهند محوری که پس از گذشت چندین ماه فقط عملیات پی کنی آن صورت گرفت و خدا می داند تا کی تپه ماهورها و جاده ارتباطی آن شروع و تا چندسال دیگر به بهره برداری برسد. و چه زیبا مولوی گفت: ما برون را ننگریم و قال را *** ما درون را بنگریم و حال را.

حال مردم که در همه احوالات به عنوان پشتیبانان راستین مسئولان و نظام هستند حق دارند که نسبت به حقوق اولیه خویش از مطالبه گر مسئولان باشند و انتظاری جز حل مشکلات عمومی از مسئولان ندارند و امیدواریم که مسئولان نسبت به روکش جاده لنده به دهدشت هرچه سریعتر اقدام کنند تا باردیگر مردم این دیار ثناگوی خدمت بی منت مسئولان خویش باشند.
البته این گزارش تنها گوشه از درد دل های مردم و رانندگان مسیر لنده به دهدشت بود که در آینده مصاحبه های تکمیلی آنان در همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/م75
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- ● از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- ● پیوند محرم و سالگرد شهدای جنگ ۱۲ روزه در موگرمون
- ● همدلی مردم لنده در شبهای انقلاب
- ● از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- ● آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
آخرین اخبار
- * شب ۱۱۹؛ غیرت لندهایها در دفاع از ارزشها
- * تشییع رهبری، ماندگارترین رویداد تاریخ ایران//فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده:تشریح وضعیت اعزام به مراسم تشییع رهبر انقلاب+تصاویر
- * قطعی مدیریت شده برق به لنده رسید
- * دهیاری مالشیخ پس از سالها صاحب ساختمان شد
- * میثاق دوباره لندهایها با شهدا و رهبری
- * تعیین تکلیف پروندههای کثیرالشاکی در لنده
- * اجاره کارت بانکی، معاونت در جرم است
- * کویر تشنه لنده سیراب عشق عباس(ع) شد
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت