کدخبر: ۷۹۵۸۸
۱۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲
چاپ

تصادف رانندگی جاده گچساران - بهبهان:

واکنش رئیس پلیس‌راه استان به حمل اجساد تصادف با وانت شخصی+ تصاویر

رئیس پلیس‌راه کهگیلویه‌وبویراحمد نسبت به حمل اجساد تصادف رانندگی در جاده گچساران - بهبهان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرلنده به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،رئیس پلیس‌راه کهگیلویه‌وبویراحمد در این زمینه به خبرنگاران گفت: علت بروز این حادثه تجاوز به چپ از سمت راننده پژو بوده است.

منوچهر سیاهپور در ادامه به مشکل حمل اجساد افراد فوت شده در این حادثه اشاره کرد و گفت:یکی از مشکلاتی که در معابر برون شهری استان داریم بحث حمل و انتقال اجساد به شهر یا سردخانه‌ها است که متاسفانه دستگاه خاصی متولی این کار نیست.

سیاهپور بیان کرد: طبق آخرین دستورالعمل این وظیفه به آرامستان‌های وابسته به شهرداری‌ها محول شده که تکلیف بعضی شهرستان‌ها هنوز در این مورد مشخص نیست و مجبور به حمل اجساد با آمبولانس‌های شخصی یا برخی خودروهای شخصی هستند.

حمل اجساد فوت شدگان یک حادثه رانندگی با وانت

رئیس پلیس‌راه کهگیلویه ‌و بویراحمد با بیان اینکه حمل اجساد با خودروهای شخصی وجهه خوبی برای استان ندارد، اظهار امیدواری کرد: مسئولان هرچه سریع‌تر برای رفع این مشکل تمهیداتی اندیشیده و دستگاه خاصی را ملزم به انتقال اجساد کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه حمل اجساد تصادفات برون‌شهری وظیفه اورژانس نیست، اظهار داشت: اورژانس تنها وظیفه حمل مجروحانی را دارد که نیاز به ارجاع به مراکز بالاتر برای درمان دارند.

پرویز یزدان‌پناه افزود: در صورتیکه بیمار در محل حادثه جان خود را از دست دهد، پیگیری حمل جنازه به‌عهده پزشکی قانونی و پلیس‌راه است.

انتهای پیام