فرماندار شهرستان لنده مطرح کرد:
توسعه فضاهای فرهنگی در شهرستان لنده
فرماندار شهرستان لنده از توسعه فضاهای فرهنگی و آموزشی بهعنوان مهمترین راهبرد توسعهای برای تعالی فرهنگ و آموزش در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرلنده» سید محمد تقوی در خصوص آخرین وضعیت پروژههای عمرانی و فرهنگی در شهرستان لنده گفت: یکی از مهمترین کارهای که از بدو حضور در شهرستان لنده بهعنوان یک برنامه راهبردی برای توسعه فراگیر و همهجانبه به دنبال اجراییکردن آن هستم بحث راهاندازی کارگروه توسعه و پیشرفت شهرستان لنده است.
فرماندار شهرستان لنده گفت: با راهاندازی این کارگروه با استفاده از ظرفیت نخبگانی شهرستان لنده در همه احزاب، گروهها، جریانات مختلف سیاسی اصلاحطلب و اصولگرا برای رسیدن به توسعه فراگیر و استفاده از ظرفیت نخبگان شهرستان لنده که دارای مسئولیتهای ملی و استانی هستند میتوانیم به سند چشمانداز توسعهای شهرستان لنده در کمترین زمان ممکن رسید.
وی افزود: این کارگروه مهم در همه حوزههای عمرانی، راه، فرهنگ، آموزش و تعلیموتربیت، بهداشت و درمان و سایر حوزهها فعالیتهای تخصصی با استفاده از کارشناسان و متخصصین در حوزه استفاده خواهیم کرد.
تقوی تأکید کرد: راه بهعنوان یکی از مهمترین محورهای توسعه شهرستان لنده قلمداد میشود که این مهم در مرحله اول با تکمیل و راهاندازی قطعه اول جاده لنده - تراب که به همت بنیاد علوی تهیه و تکمیل و در آستانه افتتاح در بهمنماه است و قطعه دوم که باتوجهبه تأمین اعتباری که از سوی وزارت نفت صورتگرفته است که امیدواریم تا پایان سال جاری تکمیل و زیر بار ترافیکی برود شاهد یک جهش مهم در حوزه راه خواهیم بود.
وی افزود: با پیگیریها و دیداری که با مدیرکل راهداری استان داشتیم امیدواریم قطعه سوم این محور ارتباطی نیز تا قبل از شروع سال جدید به مناقصه گذاشته شود و شاهد کلنگزنی این قطعه قبل از شروع سال جدید باشیم.
فرماندار شهرستان لنده گفت: در حوزه پروژههای فرهنگی و آموزشی نیز پیگیریها و دیدارهای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل نوسازی مدارس استان در خصوص آخرین وضعیت فرهنگسرای شهید طیب شهرستان لنده داشتیم که امیدواریم در نشست چهارجانبه با بسیج سازندگی استان و تأمین اعتبار ۱۰۰ میلیاردریالی جدید وزارت نفت بتوانیم بخشی از مشکلات چندین ساله این فرهنگسرا را که مهمترین دغدغه هنرمندان شهرستان لنده است را رفع کنیم.
وی در ادامه در خصوص وضعیت پروژه ساختمان دانشگاه پیامنور شهرستان لنده با پیشرفت ۶۵ درصدی آن گفت: وضعیت کنونی پروژه ساختمان دانشگاه پیامنور لنده با بیش از ۶۵ درصد پیشرفت کاری متأسفانه در سنوات گذشته تکمیل نشد و عملاً به حال خود رها شده است.
تقوی گفت: باتوجهبه اینکه محل تأمین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات ملی دانشگاه پیامنور کشور است؛ ولی باتوجهبه اهمیت مسئله دانشگاه و حضور تأثیرگذار آن در شهرستان لنده این مهم نیز به طور جدید مورد پیگیری برای تأمین اعتبارات لازم از طریق دانشگاه پیامنور استان و کشور خواهیم بود.
انتهای خبر/
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● حماسهآفرینی لندهایها در سالروز فتح خرمشهر
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● شب هشتادوپنجم؛ لنده مهد حماسه و غیرت
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
آخرین اخبار
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- * هیئتها پرچمدار جهادتبیین باشند
- * توسعه فراگیر بانکداری الکترونیک در کهگیلویهوبویراحمد/ مهمترین مطالبه فرماندار لنده+تصاویر