رئیس جمعیت هلالاحمر لنده خبر داد:
آمادهسازی پایگاه امداد و نجات جادهای در لنده+ تصاویر
رئیس جمعیت هلالاحمر شهرستان لنده از آمادهسازی ساختمان پایگاه امداد و نجات جادهای در مسیر لنده به سوق خبر داد.
عیسی محتشم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حبرلنده» با اشاره بهضرورت تشکیل پایگاههای امداد و نجات جادهای گفت: جمعیت هلالاحمر با تشکیل پایگاههای امداد و نجات جادهای یکی از نهادهای مسئول و دخیل در امور مربوط به جاده و مسافران آن است. کیفیسازی، فرایندی پیچیده و بلندمدت است که گسترهٔ وسیعی از کارکنان، مدیران و برنامهریزان، مردم جامعه به طور عام و رانندگان به طور خاص، ساختار جامعه بهویژه فرهنگی و اقتصادی، وسائل نقلیه جادهها را در بر میگیرد.
رئیس جمعیت هلالاحمر شهرستان لنده گفت: باتوجهبه اینکه مسیر جادهای لنده - سوق یکی از مسیرهای ارتباطی پر حادثه در شهرستانهای کهگیلویه و لنده است به همین خاطر با موافقت مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان و هیئترئیسه این مهم در دستور کار قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: جمعیت هلالاحمر شهرستان لنده در طول سال با اجرای آموزشهای مقدماتی، تخصصی توانسته است زمینه آموزش فراگیری همه داوطلبین را در حوزههای مختلف فراهم کند.
محتشم در ادامه تأکید کرد: جمعیت هلالاحمر شهرستان لنده از زمان تشکیل بهصورت نمایندگی بود که با تلاشهای صورتگرفته، از نمایندگی به شعبه تغییر کرد.
وی همچنین به کمبودها و چالشهای پیشروی هلالاحمر لنده اشاره کرد و گفت: از جمله دستاوردهای شعبه لنده از زمان حضور بنده میتوان به آموزش بیش از سه هزار نفر در شهر و روستاهای تابعه و برگزاری بیش از دهها دوره آموزشی اشاره کرد که باعث کسب رتبه برتر در استان شد.
مدیر جمعیت هلالاحمر شهرستان لنده به کسب مقامهای برتر استانی در حوزههای مسابقات رفاقت مهر، داوطلب برتر، کانون جوانان و مسابقات قرآنی و همچنین کسب سه مقام برتر کشوری در همین حوزهها اشاره کرد. وی افزود: جمعیت هلالاحمر شهرستان لنده از پیشروترین ادارات در حوزه کارهای فرهنگی و اجتماعی است و در حوزه امداد و نجات با خدماترسانی به بیش از ۴۰۰۰ نفر موجب رضایتمندی شهروندان شده است.
محتشم همچنین به نجات جان برخی از مصدومان در نقاط صعبالعبور شهرستان اشاره کرد و گفت: بعضی از عملیات بیش از هفت ساعت به طول انجامید و حدود چهار سورتی پرواز بالگرد برای نجات مصدومان در ارتفاعات و درههای عمیق فاقد راه ارتباطی انجام شد.
رئیس جمعیت هلالاحمر شهرستان لنده به زیباسازی فضای اداری و تکمیل واحد کنترل و پایش عملیات نجات بهعنوان پروژههای آماده افتتاح اشاره کرد.
گفتنی است بخشی اعظمی از آمادهسازی و حتی رنگآمیزی این پایگاه را شخص رئیس جمعیت هلالاحمر شهرستان لنده اجرایی کرده است.
انتهای خبر/
پربیننده ترین
- ● انفجار مهیب لنده را لرزاند
- ● لنده میعادگاه جانفدایان امام رضا
- ● سقوط مرگبار دختر ۱۴ ساله در لنده
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● خورشید خراسان در لنده طلوع کرد
- ● قرار هفتاد و چهارم در میدان انقلاب لنده
- ● حماسهآفرینی لندهایها در سالروز فتح خرمشهر
- ● لنده با موج ۵۶ از رهبری حمایت کرد+تصاویر
- ● بوسه بر دستان معلم در لنده+تصاویر
- ● موج ۶۵؛ قیام مردم لنده در جبهه خیابان
- ● شصت و هفتمین شب همدلی لندهایها
- ● خادم الرضا در قلب مردم لنده زنده است
- ● معلمان بازنشسته، قهرمانان بیادعای لنده
آخرین اخبار
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- * هیئتها پرچمدار جهادتبیین باشند
- * توسعه فراگیر بانکداری الکترونیک در کهگیلویهوبویراحمد/ مهمترین مطالبه فرماندار لنده+تصاویر





