در بازدید از ادارات لنده مطرح شد؛
قطعی برق؛ نان نانواییها را آجر کرد
در بازدید سرزده فرماندار لنده از ادارات این شهرستان، مشکلات قطعی برق و نارضایتی نانواییهای این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرلنده» فرماندار شهرستان لنده امروز و در ادامه بازدیدهای سرزده خود از ادارات با حضور در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان، آخرین وضعیت خدماترسانی، آتشسوزیها، مساحت و پوشش جنگلها و مراتع و نهالستان این اداره را مورد بررسی و بازدید قرار دارد.
در ابتدا با حضور در نهالستان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده آخرین وضعیت کاشت نهال این مجموعه را مورد بازدید قرارداد.
خسرو محمدی در خصوص اجرای طرح نهالستان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده گفت: این نهالستان با همراهی و همکاری خیریه امام حسن مجتبی (ع) و حمایتهای اداره کل منابع طبیعی استان در محوطه اداره منابع طبیعی این شهرستان با ظرفیت ۸۰ هزار اصله نهال اجرایی شده است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده گفت: با راهاندازی این نهالستان توانستیم بخش اعظمی از نیاز سالانه شهرستان لنده را در حوزه کاشت انواع درخت تأمین کنیم.
وی افزود: وسعت حوزه تحت پوشش اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده بیش از ۸۰ هزار هکتار است که بیش از ۳۰ هزار هکتار آن مراتع و مابقی جنگلهای بلوط است.
محمدی گفت: شهرستان لنده با دو شهرستان بهبهان و بهمئی در بحث جنگلها و مراتع هم مرز است که سالانه شاهد بیشترین آتشسوزیها در این مناطق مرزی هستیم.
وی در ادامه گفت: امسال بیش از ۱۰ فقره آتشسوزی داشتیم که این تعداد ۸۰ درصد آن تعمدی و مابقی نیز به واسطه سهلانگاری کشاورزان به واسطه آتشزدن کاه و کلش بود.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده گفت: باتوجهبه گستردگی حوزه سرزمینی متأسفانه شاهد کمترین نیروی انسانی برای صیانت و حفاظت از جنگلها و مراتع هستیم که امیدواریم ضمن پیگیری برای تکمیل چارت سازمانی اداری نسبت به تکمیل نیروهای یگان حفاظت نیز پیگیریهای لازم از سوی فرمانداری و استانداری صورت گیرد.
وی در ادامه گفت: در حوزه برخورد با متصرفان به منابع طبیعی و مراتع نیز بهمحض دریافت گزارش و مشاهدات عینی مأموران یگان حفاظت فوراً تشکیل پرونده و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی میشود.
سید محمد تقوی در ادامه گفت: راهاندازی نهالستان یکی از بهترین و ارزشمندترین اقداماتی است که اداره منابع طبیعی شهرستان لنده در راستای تأمین نیازمندیهای خود اجرایی کرده است.
فرماندار شهرستان لنده گفت: در بحث تأمین نیازمندیهای منابع طبیعی و آبخیزداری برای مقابله با آتشسوزیهای تمامی تجهیزات موردنیاز را در نامهای درخواست دهید تا پیگیریهای لازم را از طریق اداره کل منابع طبیعی و مدیریت بحران استانداری پیگیری کنیم.
وی افزود: در بحث رفع کمبود نیروهای موردنیاز اداره منابع طبیعی و سایر ادارات لازم است که حتماً ردیف استخدامی از طریق آزمون سراسری برگزار شود.
تقوی گفت: به دنبال برگزاری یک جلسه با تمامی اعضای شورای تأمین شهرستانهای لنده، بهمئی و بهبهان به میزبانی شهرستان لنده برای تمامی مشکلات شهرستان در همه حوزهها هستیم.
فرماندار شهرستان لنده در ادامه نیز از ایستگاه هواشناسی تمام دیجیتال و آنلاین شهرستان لنده در محوطه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان نیز بازدید کرد.
در ادامه فرماندار شهرستان لنده با حضور در کانون پرورش کودک و نوجوانان شهرستان لنده از آخرین وضعیت این کانون نیز بازدید کرد.
تقوی در بازدید از اداره برق شهرستان لنده با مراجعین به این اداره نیز در خصوص میزان رضایتمندی از این اداره نیز سؤالاتی کرد.
اسکندری از شهروندان لندهای در پاسخ به سؤالات فرماندار شهرستان لنده گفت: این مهم که شما به ادارات به جهت سرکشی و نظارت و حتی پیگیری امورات شهروندان سرکشی دارید کار ارزشمندی است.
وی افزود: یکی از مشکلاتی که حتی چند روز پیش با آن مواجه بودیم بحث قطعی بدون برنامه برق است که باعث خرابی حجم زیادی از خمیر نانواییهای شهر لنده است که حقیقتاً گلایهمندی مردم و خبازان را به همراه داشته است.
این شهروند لنده ای گفت: در بحث خدماترسانی ادارات انتظار داریم که مشکلات شهروندان و مراجعین در کمترین زمان ممکن حل شود که این مهم باعث رضایتمندی از ادارات خواهد شد.
در ادامه نیز فرماندار شهرستان لنده گفت: در بحث قطعی برق یک ناترازی انرژی در سطح کشور داریم که این ناترازی باعث شده که جداول زمانبندی برای قطعی برق در سراسر کشور در نظر گرفته شود.
تقوی گفت: در خصوص قطعی چند روز پیش و مشکلات حادث شده برای برخی خبازیهای شهرستان لنده متأسفانه یک ناهماهنگی پیشآمده است.
وی در ادامه گفت: توجه به خدماترسانی به مردم یکی از مهمترین اقدامات خوب حوزه برق است که با اجرایی پروژههای توسعه شبکه و تعویض پایههای فرسوده و تقویت شبکه کارهای زیربنایی خوبی در حال انجام است.
فرماندار شهرستان لنده گفت: یکی از مهمترین چالشهای اساسی که در شهرستان لنده با آن مواجه هستیم بحث معارضاتی است که در همه حوزهها سد راه توسعه و پیشرفت شهرستان لنده است؛ لذا تا زمانی که این مشکلات رفع نشود با تأخیرات گسترده در تمامی پروژهها مواجه هستیم.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
انتهای خبر/
پربیننده ترین
- ● انفجار مهیب لنده را لرزاند
- ● لنده میعادگاه جانفدایان امام رضا
- ● سقوط مرگبار دختر ۱۴ ساله در لنده
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● خورشید خراسان در لنده طلوع کرد
- ● قرار هفتاد و چهارم در میدان انقلاب لنده
- ● حماسهآفرینی لندهایها در سالروز فتح خرمشهر
- ● لنده با موج ۵۶ از رهبری حمایت کرد+تصاویر
- ● بوسه بر دستان معلم در لنده+تصاویر
- ● موج ۶۵؛ قیام مردم لنده در جبهه خیابان
- ● شصت و هفتمین شب همدلی لندهایها
- ● خادم الرضا در قلب مردم لنده زنده است
- ● معلمان بازنشسته، قهرمانان بیادعای لنده
آخرین اخبار
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- * هیئتها پرچمدار جهادتبیین باشند
- * توسعه فراگیر بانکداری الکترونیک در کهگیلویهوبویراحمد/ مهمترین مطالبه فرماندار لنده+تصاویر
















