معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویهوبویراحمد:
حقوق کادر درمانی را پیگیری میکنیم
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر حق و حقوق کادر درمانی و مجموعه سلامت کهگیلویه و بویراحمد هستیم؛ اما نباید مردم بیش از این آسیب ببینند.
سید جواد هاشمی مهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خبرلنده» با اشاره به آخرین وضعیت پرونده قتل پزشک متخصص قلب در یاسوج گفت: بار دیگران حادثه تلخ را به همه پزشکان و تمامی فعالین حوزه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور تسلیت میگوییم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این حادثه دردناک و دلخراش که اتفاق افتاد قلوب همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را جریحهدار کرد که در همان ساعات اولیه حادثه تمامی پیگیریهای لازم امنیتی، انتظامی با دستور مقام قضایی صورتگرفته است.
وی افزود: باتوجهبه محدوده مکانی قتل که متأسفانه فاقد دوربین مداربسته بود؛ اما با تلاش و کوشش همه نیروهای امنیتی و انتظامی فرد قاتل در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.
هاشمیمهر گفت: فرد قاتل پس از دستگیری و بازجویی تحویل مراجع قضائی شده است و روند بررسی پرونده وی در حال تحقیق و تفحص دقیق است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی روند پرونده ما قبل از حادثه قتل از قبیل اعتراضات و روند شکایت خانواده قاتل در بحث فوت فرزندشان در حال بررسی دقیق است که همه جوانب کار باید دیده شود تا حقی از کسی ضایع نشود.
وی افزود: بدون شک فرد قاتل نیز به دست عدالت سپرده خواهد شد و هر آنچه مقامات قضائی به تشخیص و تأیید نهایی برسند را اجرایی خواهند کرد.
هاشمیمهر گفت: متأسفانه تحرکاتی که بعد از قضیه قتل این پزشک در سطح جامعه صورتگرفته است خیلی به صلاح بیماران و اقشار مختلف مردم نیست و انتظار و توقع ما از کارد زحمتکش پزشکی این نیست.
وی تأکید کرد: انتظار داریم همانگونه که پزشکان سوگند یاد کردند که در جهت سلامت و آرامش مردم قدم بردارند و ما نیز تمامی تلاش خود را در جهت رفع مشکلات و مطالبات جامعه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در جلسات شورای تأمین کهگیلویه و بویراحمد و شهرستانها در دستور کار است و حمایتهای لازم از کادر درمان بهدرستی صورت پذیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تلاشهای و زحماتی که پزشکان برای ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه دارند بر کسی پوشیده نیست؛ اما انتظار داریم که این رویه را دیگر ادامه ندهند، زیرا اگر از قَبل عدم حضور یک پزشک در محل کار بیماری جانش را از دست دهد فردا شرمنده جان یک انسان خواهند بود.
وی در ادامه گفت: قطعاً انتظار داریم ضمن رسیدگی به حقوحقوق پزشکان کار خود را تعطیل نکنند و همچنان خدمتگزاری خود را به مردم داشته باشند.
انتهای خبر/
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● حماسهآفرینی لندهایها در سالروز فتح خرمشهر
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● شب هشتادوپنجم؛ لنده مهد حماسه و غیرت
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
آخرین اخبار
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- * هیئتها پرچمدار جهادتبیین باشند
- * توسعه فراگیر بانکداری الکترونیک در کهگیلویهوبویراحمد/ مهمترین مطالبه فرماندار لنده+تصاویر