قند تلخ؛
خدمتی که در کام مردم لنده تلخ شد
یکی از مطالبات چندین ساله ساکنین کوچههای نور شهرلنده بحث تأمین آب شرب پایدار و سالم و بهداشتی به واسطه فرسودگی لولههای قدیمی بود که به سرانجاکم رسید،اما شیرینی این خدمت با تأخیر در روند اجرای آسفالت مناطق حفاری شده به کام شهروندان تلخ شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرلنده» در ادامه پیگیریهای سوژههای مردمی و به دنبال مطالبه مکرر مردم کوچهها نور سه، پنج، هفت و کوچه مسجد قمر بنیهاشم (ع) مبنی بر تأخیر چندین ماهه اداره آب و فاضلاب در خصوص آسفالت حفاریهای صورتگرفته خواستار تسریع در روند آسفالت شدند.
علیزاده از ساکنین کوچه نور(۳) لنده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «صبح زاگرس» گفت: در ابتدا باید قدردان زحمات ارزشمند همه مسئولان و خادمین به مردم باشیم.

وی افزود: یکی از مطالبات چندین ساله ساکنین کوچههای نور شهرلنده بحث تأمین آب شرب پایدار و سالم و بهداشتی به واسطه فرسودگی لولههای قدیمی بود که این مهم توسط اداره آب و فاضلاب اجرایی شده است که جای تقدیر دارد.


علیزاده گفت: اما شیرینی این خدمت با تأخیر در روند اجرای آسفالت مناطق حفاری شده به کام شهروندان تلخ شده است.
وی افزود: در چندین ماه گذشته بارها از طریق اداره آب و فاضلاب، شهرداری، شورای شهر و فرمانداری برای بحث آسفالت مناطق حفاری شده از متولیان پیگیری کردیم؛ ولی راه به جایی نبرده است.


این شهروند لنده ای گفت: تمام لاستیکها و جلوبندی خودروهای ما به واسطه خرابی آسفالت در طول و عرض کوچهها متحمل خسارتهای زیادی شده است و دراینرابطه نیز کسی پاسخگو نیست.
حسنپور یکی دیگر از ساکنین کوچه نور سه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: انتظار همه این است وقتی کار ارزشمندی از سوی اداره یا نهادی صورت میگیرد آن را به اتمام برساند که این خدمت به کام مردم تلخ نشود.

وی افزود: بیش از هشت ماه است که آب و فاضلاب اقدام به تعویض خطوط لوله آب در کوچههای نور سه، پنج و قمر بنیهاشم (ع) کرده است؛ ولی متأسفانه اقدامی برای بحث آسفالت آن نکرده است و همین مسئله باعث گلایه شدید شهروندان شده است.
حسنپور گفت: بااینهمه گرانی قطعات خودرو دیگر توانایی تعویض آنان را به واسطه کوبیدن در این خرابی آسفالتها دائماً متحمل خسارتهای زیادی میشویم.
وی افزود: تا کنون بارها به مسئولان بهخصوص شهرداری و آب و فاضلاب شهرستان مراجعه کردیم که متأسفانه راه به جایی نبرده است.

این شهروند لنده ای گفت: جای بسی تأمل است چرا که وقتی پروژهای را یک اداره همانند آب و فاضلاب شروع میکند در بحث روکش آسفالت مناطق حفاری شده اقدامی نمیکند.

مسیحی یکی دیگر از شهروندان و ساکنین کوچه نور سه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: انتظار داریم وقتی جایی از شهر حفاری به واسطه دستگاههای خدماترسان صورت میگیرد این مهم باید از سوی شهرداری و یا دستگاه مرود نظر آسفالت شود.
وی افزود: حال انتظار داریم که شهردار و شورای شهرلنده به واسطه مسئولیتی که در برابر شهروندان دارند نسبت به آسفالت مناطق حفاری شده اقدام کنند و خسارت وارده را نیز از آب و فاضلاب اخذ کنند تا بیش از این مردم به مشکل مواجه نشوند.
انتهای خبر/
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● حماسهآفرینی لندهایها در سالروز فتح خرمشهر
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● شب هشتادوپنجم؛ لنده مهد حماسه و غیرت
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
آخرین اخبار
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- * هیئتها پرچمدار جهادتبیین باشند