ادعای حیرت انگیز گلر ملی پوش تراکتور؛
بیرانوند: 5 میلیارد به هیئت مدیره پرسپولیس شیرینی دادم!/ حرف بزنند، فیلمش را منتشر میکنم
دروازهبان تیم فوتبال تراکتور گفت: برای اضافه کردن الحاقیه به قراردادم با پرسپولیس 5 میلیارد تومان به هیئت مدیره شیرینی دادم!
به گزارش «خبرلنده به نقل از راه دانا»علیرضا بیرانوند گلر تراکتور بعد از شکست 2 بر یک تیمش مقابل فولاد اظهار داشت: به تیم فولاد تبریک میگویم و از هواداران تراکتور بابت این باخت و بازی که انجام دادیم، عذرخواهی میکنم. متأسفانه بعد از چند برد خارج از خانه متأسفانه نتوانستیم این شخصیت بردن را در دیدارهای خانگی به دست بیاوریم. وقتی به اینجا (ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز) میآییم باید همان شخصیت دیدارهای خارج از خانه را داشته باشیم و همانطور که آنجا با قلبمان بازی میکنیم و میبریم در خانه نیز به همان صورت عمل کنیم.
وی با یادآوری اینکه شاگردان اسکوچیچ در دیدارهای خانگی تمرکز خود را از دست میدهند، تأکید کرد: در این 7 بازی ما در 3 مسابقه 10 نفر شدیم. نمیدانم چرا این اتفاق میافتد و امیدوارم هرچه زودتر شخصیت بردن و بازی مقابل هواداران را به دست بیاوریم. هنوز چیزی تمام نشده است و برخی اتفاقات را به فال نیک میگیریم.
دروازهبان تیم فوتبال تراکتور همچنین خاطر نشان کرد: امروز قبل از گل اول فولاد دو سه موقعیت خوب داشتیم و متأسفانه استفاده نکردیم. در ادامه با بدشانسی 10 نفره شدیم. در نیمه دوم با اینکه 10 نفره شدیم نسبت به فولاد سرتر بودیم و موقعیت داشتیم، اما روی یک غفلت گل دوم را خوردیم.
بیرانوند در ادامه مدعی شد: بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز سخت است و تیمها برای کمتر گل خوردن مقابل تراکتور بازی میکنند. تیمها برای کمتر گل خوردن اینجا بازی میکنند و رو به بازی دفاعی میآورند.
وی در عین حال ابراز امیدواری کرد، بعد از دیدار مقابل گلگهر تیم تراکتور شخصیت پیروزی در دیدارهای خانگی را کسب کند.
«بعد از اخراج ایگور پوستونسکی بدون تمرکز بودید که گل مساوی را خوردید؟»، دروازهبان تیم فوتبال تراکتور تبریز در پاسخ به این پرسش توضیح داد: به هر حال ما خوب بازی میکردیم و سرتر بودیم، اما بعد از اخراج ذهن بچهها خراب شد. وقتی دو بازی پی در پی اخراجی میدهید، تمرکز تیم خراب میشود. متأسفانه در دقیقه آخر نیمه اول گل خوردیم و با وجود تلاش در نیمه دوم نتوانستیم جبران کنیم، اما قول میدهم این بچهها در دیدارهای آتی جبران خواهند کرد.
بیرانوند در مورد قضاوت دیدار تراکتور - فولاد و اینکه برخی از تراکتوریها مدعی بودند در ثانیههای پایانی داور از اعلام پنالتی به سود این تیم خودداری کرده، گفت: بازی با کمک داور ویدیویی برگزار شد و نمیتوانیم به داوری اعتراضی داشته باشیم. هر اتفاقی در هجده قدم میافتد داوران با VAR چک و بازبینی میکنند. وقتی داورها همه چیز را با VAR چک میکنند، دیگر مشکلی نیست.
دروازهبان تیم فوتبال تراکتور درباره جریمه 20 میلیارد تومانی که کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال برای او بابت فسخ قرارداد با پرسپولیس در نظر گرفته است نیز خاطر نشان کرد: نه تنها این 20 میلیارد تومان را نمیدهم، بلکه آن 5 میلیارد تومانی که بابت اضافه کردن الحاقیه قراردادم هیئت مدیره باشگاهشان (پرسپولیس) بهعنوان شیرینی از من گرفتند، پس میگیرم!
وی در پایان گفت: اگر مدیران پرسپولیس زیاد در این مورد صحبت کنند، ویدیوی پرداخت مبلغ یادشده به آنها را نیز منتشر خواهم کرد!
انتهای خبر
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● شب هشتادوپنجم؛ لنده مهد حماسه و غیرت
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● روایت ۸۶ شب ایستادگی مردم لنده
آخرین اخبار
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- * هیئتها پرچمدار جهادتبیین باشند