پیگیری سوژههای مردمی؛
گلایه والدین از حفاری در جلوی مدارس لنده
حفاریهای ادامهدار مخابرات این بار به جلوی مدارس لنده کشیده شده که نا رضایتی دانشآموزان و والدین در فصل بازگشایی مدارس را داشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرلنده» در ادامه پیگیریهای سوژههای مردمی این بار گلایه والدین دانشآموزان شهرلنده در خصوص حفاریهای صورتگرفته در جلوی مدارس را داشتیم که این مهم نیز در دستور کار این رسانه قرار گرفته است.
توسعه شبکه فیبر نوری و ارتقای سطح کمی و کیفی اینترنت یکی از اقدامات خوب شرکت مخابرات در سطح شهرلنده است که چندین ماه است شروع شده است؛ ولی در آستانه فصل بازگشایی مدارس این مهم باعث گلایهمندی والدین و دانشآموزان شده است.


چندروز مانده به بازگشایی مدارس اداره مخابرات شهرستان لنده با حفاری از جلوی جهاد کشاورزی تا جلوی دبیرستان دارالفنون را حفاری کرده است که کانالی به عمق سی سانتیمتر و عرض ده سانتیمتر را حفر کرده است که دقیقاً جلوی سه مدرسه مهم و پرجمعیت شهرلنده است.
مدرسه شهید ثانی و فارابی بهتنهایی بیش از ۵۰۰ دانشآموزان دارد که ازدحام دانشآموزان در هنگام تعطیلی به واسطه حفاری ایجاد شده در جلوی مدرسه باعث خطر شکستگی پای دانشآموزان میشود و همین امر نیز باعث گلایهمندی شدید دانشآموزان، اولیان و حتی مدیران و معلمین نیز شده است.



محمدی از والدین یکی از دانشآموزان دبیرستان شهید ثانی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: هیچ شخصی با توسعه خدمات شهری مخالفت نمیکند؛ ولی اینکه مخابرات یک هفته مانده به بازگشایی مدارس اقدام به حفاری در جلوی دوتا از شلوغترین مدارس شهرلنده کند کمی بیتدبیری است.
وی افزود: از زمان بازگشایی مدارس تا کنون این کانال در جلوی مدرسه حفاری شده است و به دلیل عمقی که دارد احتمال شکستگی پای دانشآموزان حقیقتاً دور از انتظار نیست و امیدواریم شهرداری و مخابرات هرچه سریعتر این کانال حفاری شده را پُرکنند.

رئیس اداره آموزشوپرورش شهرستان لنده در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: توسعه زیرساختهای شهری یک نیاز اساسی است؛ ولی این مهم باید همراه با تدابیر حکیمانه از سوی مسئولان باشد که مخاطراتی برای شهروندان بهخصوص دانشآموزان نداشته باشد.



شهردار لنده نیز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: بحث توسعه شبکه فیبر نوری اقدامی پسندیده و در راستای توسعه خدمات شهری است؛ اما این مهم نباید به تأخیر در حفاری و پرکردن کانالهای ایجاد شده صورت گیرد.
سلمان رنجبر گفت: متاسفانه کانال حفاری شده مخابرات از جلوی جهاد کشاورزی تا دبیرستانهای فارابی و شهید ثانی و ابتدای دبیرستان دارالفنون و جلوی اداره ورزش و جوانان که روزانه چند صد نفر ورزشکار از آن محل عبور میکنند را بدون مجوز شهرداری حفاری کرده است و با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس این اقدام صورتگرفته است شهرداری برابر رسالت قانونی خود جلوی ادامه کار را گرفته است.
وی افزود: بخش اعظمی از سطح شهرلنده به واسطه حجم عظیمی از حفاریهای مخابرات هنوز زخمخورده هستند و نمیتوانیم اجازه دهیم بخشهای دیگر شهر بهخصوص جلوی مدارس بیشتر از این حفاری شود چرا که خطر دانشآموزان را نیز تهدید خواهد کرد.
انتهای خبر
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● شب هشتادوپنجم؛ لنده مهد حماسه و غیرت
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● روایت ۸۶ شب ایستادگی مردم لنده
آخرین اخبار
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- * هیئتها پرچمدار جهادتبیین باشند