به مناسبت روز پرستار صورت گرفت:
افتتاح خانه ورزش روستای چهارراه آل طیب
پرستاری حرفهای است که با عشق و علاقه عجین شده و با جسم و روح انسانها سروکار دارد و گاهی نیز ناجی جان انسانها میشوند.
به گزارش خبرلنده، بهراستی چه زیباست تقارن روز پرستار با میلاد زینب کبری (س)، بانویی که پرستار همه ارزشهای زخمدیده در تاریخ بود و صبر را زیبا تفسیر کرد.

پرستاران این فرشتگان سپید بال با صبر و حوصله به درمان بیماران میپردازند و با دستان نجاتبخش خود سلامت را برای آنان به ارمغان میآورند.

به مناسبت روز پرستار به سراغ یکی از پرستارانی رفتیم که بیش از ۱۴ سال است در این شغل مشغول خدمت به بیماران است و در این سالها بهخصوص در دوران کرونا تلخیها و سختیهای زیادی را تجربه کردند.
خانم خسروی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) گفت: سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) را به همه پرستاران ایران اسلامی تبریک میگوییم که عاشقانه مشغول خدمت بیمنت به بیماران هستند تا در روند سلامتی جامعه نقشآفرینی کنند.

پرستار نمونه کشوری گفت: بیش از ۱۴ سال است که در شغل شریف پرستاری مشغول به خدمت هستیم که در این سالها تلخیها و سختیهای زیادی را تجربه کردیم.
وی افزود: پرستاران انسانهایی هستند که عاشقانه به شغل خود افتخار میکنند و بالاترین شیرینی و لبخند برای یک پرستار بحث سلامتی بیماران بعد از دریافت خدمات پرستاری است.

خسروی گفت: دوران بیماری کرونا یکی از سختترین دوران زندگی کاری همه پرستاران بود بهطوریکه وقتی خود پرستاران و همکاران ما درگیری شدیدی با این ویروس داشتند و بهواسطه کمبود شدید نیرو و حتی افزایش شدید بیماران شرایط بحرانی سختی را دنبال کردیم.
وی افزود: برخی از پرستاران در حالی که خودشان سرم دریافت میکردند در آن روزهای سخت به بیماران نیز سرم تزریق میکردند و این الگوهایی زیبا از انسانیت و جهاد فیسبیلاالله است.
خسروی گفت: دوران کرونا یکی از تلخ ترین دوران کاری بود چرا که از طرفی باید مراقب سلامت خود در حوزه درمان باشیم و از طرف دیگر که این ویروس را به همسر و فرزندان و والدین خود منتقل نکنیم و واقعا این مهم برای یک پرستار بسیار سخت و طاقت فرسا بود.

این پرستار نمونه کشوری گفت: سال گذشته بهعنوان پرستار نمونه کشوری انتخاب شدم و دو دوره پشتسرهم نیز بهعنوان پرستار نمونه استانی معرفی شدم.
وی افزود: امیدواریم خدمات صورتگرفته در طول این سالها توانسته باشد با رضایتمندی شهروندان و بیماران همراه بوده باشد.

در ادامه نیز دکتر ایمان شجاعت کیش در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: در ابتدا لازم است روز پرستار را به همه پرستاران و زحمتکشان در سراسر کشور تبریک بگوییم چرا که این انسانها دائماً درحالخدمت رسانی به بیماران هستند.
پزشک کشیک مرکز سلامت شهرستان لنده گفت: قطعاً نقش پرستاران در ارتقای سطح سلامت بیماران در سطح مراکز بهداشتی و درمانی بهخصوص مراکز جامع سلامت و بیمارستانها یک نقش اثرگذار است که در ارتقای سلامت بیماران نقش اساسی دارند.
وی افزود: امیدواریم این روز عزیز برای همه پرستاران خوب کشورمان مبارک باشد و بتوانند همواره منشأ خدمت به بیماران در راستای التیام دردهایشان موفق و موید باشند.
انتهای خبر/
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● شب هشتادوپنجم؛ لنده مهد حماسه و غیرت
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● روایت ۸۶ شب ایستادگی مردم لنده
آخرین اخبار
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- * هیئتها پرچمدار جهادتبیین باشند