کدخبر: ۸۸۲۴۸
۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۹
چاپ

درخطبه های نماز جمعه لنده مطرح شد:

نواخته شدن زنگ جشن شکوفه‌ها درلنده

امام جمعه لنده گفت: اقدامات خوبی در حوزه آسفالت راه های روستایی در شهرستان لنده اجرایی شده است که امیدواریم این شرینی خدمت با زخمی و رها کردن پروژه ها خراب نکنید.

به گزارش خبرلنده، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد. 

وی گفت: دوران امامت امام حسن عسکری(ع) یکی از دوران سخت برای امام بود چرا که خلافای بنی عباس خیانت های زیادی داشتند و مدتی در پادگان نظامی دشمنان در کنار پدر بزرگوارش زندانی بود و اجازه ارتباط گیری با یارانشان را نداشتند. 

امام جمعه لنده تصریح کرد:آغاز امامت امام زمان(ع) راذبه همه شيعيان جهان تبریک می گوییم ولی باید زمینه سازی برای ظهور توسط شیعیان و منتظران صورت گیرد. 

وی تاکیدکرد:آغاز هفته دفاع مقدس را به همه رزمندگان تبریک می گوییم، جنگ تحمیلی با تجاوزگسترده عراق و پشتیبانی ۴٠کشور جهان صورت گرفت که با هدف سرنگونی انقلاب اسلامی بود که این مهم به یاری خداوند و رهبری کم نظیر امام خمینی(ره) و بصیرت مردم حماسه ها و رشادت ها ایجاد کردند. 

محمودی اصل گفت: رژیم بعث عراق متولی تمامی حملات و جنایاتی بود که باعث کشتار انسان های بی گناه هم در ایران و هم در عراق بود که باید دامنه جنایت های این رژیم برای نسل جوان تبیین شود. 

وی گفت: بیش از ۴٠کشور جهان با حمایت مستقیم امریکا به جنگ با ایران آمدند که این مهم با همت و تلاش مردم و فرماندهان و رزمندگان ما یک وجب به دست دشمن نیفتاده است. 

 

امام جمعه لنده گفت: آشنا کردن نسل جوان ما با آموزه های دینی و قرآنی و دفاع مقدس و مکتب نورانی شهید وشهادت باید به درستی تبیین شود. 

وی گفت:همه باید به کمک آموزش و پرورش بیاییم و مدارس را یاری کنیم و در تامین نیازمندی های دانش آموزان باید همه مشارکت کنند. 

محمودی اصل تاکید کرد: فرهنگیان باید حوادث و آشوب های دشمنان در اغتشاشات را با رویکرد آفندی تبیین کنند و نسبت به معرفی صحنه گردانان این اغتشاشات کمک کنند. 

وی گفت: دشمنان بارها در رسانه های خود کار نظام را تمام شدندی می دانستند ولی از این مهم غافل بودند که شتر در خواب بیند پنه دانه و ضد انقلاب در زباله دان تاریخ انداخته شدند. 

امام جمعه لنده گفت: حضور رئیس جمهور ایران در سازمان ملل و بیان مطالبی امید آفرین از انقلاب اسلامی و بیان خیانت های دشمنان و روسیاهی آنان را فریاد زد و از حقوق ملت ایران به درستی دفاع کرد. 

وی گفت: رئيس جمهور از حقوق ملت ایران دفاع کرد و روشنگری درستی در خصوص دسیسه کشور های اروپایی بیان کرد و با اقتدار و عزتمندانه بازرسان سازمان اتمی را اجازه ورود به کشور نداده است. 

خطیب جمعه لنده گفت:اجرای آسفالت روستاهای بخش مرکزی و موگرمون اقدامات خیلی خوبی است که در حال اجرا است و از شهرداری نیز تقدیر می کنیم برای اسفالت خیابان های شهر و انتظار داریم همکاری مضاعفی در خصوص تامین اسفالت با سایر پیمانکاران را شاهد باشیم. 

پربیننده ترین