با حضور مسولان شهرستان لنده صورت گرفت:
سنج و دمام زنی لنده ای ها در شب اول محرم+کلیپ
دومین کلینیک درمانی به منظورارائه خدمات متناسب به شهروندان لنده ای با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.
به گزارش خبرلنده،دومین کلینیک درمانی به منظورارائه خدمات متناسب به شهروندان لنده ای با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در مراسم افتتاح این مرکز درمانی گفت:در سال های 1375تا 1385بیش از 5الی6مطب خصوصی پزشکی در شهرستان داشتیم ولی به دلیل قبولی در تخصص های مختلف و اعزام به سایر مناطق کشور امروز این مهم به 2تا 3مطب رسیده است.
فریبرز یاوریان گفت:توجه به توسعه و فراهم کردن زیر ساخت های درمانی در شهرستان یک وظیفه همگانی است که انتظار داریم کسانی که توانایی برپایی چنین کلینیک های را دارند برای توسعه شهرستان مردم را یاری کنند.
وی افزود:این کلینیک درمانی دومین کلینیک درمانی در سطح شهرستان است که اولی متعلق به شبکه بهداشت و درمان و دومی نیز بخش خصوصی وارد میدان شد و در حال ارائه خدمات عمومی و تخصصی است.
در ادامه نیز امام جمعه شهرستان لنده گفت: رفع نیازهای درمانی شهروندان یک امر لازم و ضروری است و همه کسانی که توانی کار در این حوزه را دارند باید وارد میدان شوند تا مردم درد و رنج کمتری بکشند.
وی افزود:امیدواریم با راه اندازی این مرکز درمانی شاهد حضور منظم پزشکان و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باشیم .
حجت الاسلام محمودی اصل گفت:در احادث داریم که اگر کسی بتوانید جان کسی را نجات دهد به مثابه نجات جان همه انسان است و از همه پزشکانی که در این حوزه در حال خدمت رسانی هستند باید قدردانی کنیم.
وی افزود: باتوجه به زمینه ها و زیرساخت های خوبی که صورت گرفت امیدداریم که در آینده شاهد تحولات خوبی برای شهروندان باشیم که امروز نیز این مرکز درمانی باعث تقویت و توسعه بهترخدماتی خواهد شد.
امام جمعه شهرستان لنده گفت:با راه اندازی این مرکز شاهد کاهش بارترافیکی بیماران از مرکز بستردرمانی شهرستان لنده خواهیم بود.
دکترسید حامد تقوی فرد مدیر کلینیک درمانی نور لنده گفت: برای راه اندازی این کلینیک از همه ظرفیت ها بهره گرفتیم تا بتوانیم کارهای زیرساختی در حوزه خدمت رسانی به شهروندان را فراهم کنیم.
وی افزود:در آینده نزدیک شاهد حضور پزشکان متخصص و راه اندازی ازمایشگاه و دندان پزشکی و خدمات بالینی و مامایی اجرایی کنیم.
تقوی فرد گفت: از تلاش های خوب مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان و همه کسانی که در راه اندازی این مرکز برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان متحمل زحمت شدند صمیمانه تشکر می کنم.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● شب هشتادوپنجم؛ لنده مهد حماسه و غیرت
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● روایت ۸۶ شب ایستادگی مردم لنده
آخرین اخبار
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- * هیئتها پرچمدار جهادتبیین باشند