کدخبر: ۸۷۹۷۹
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۳۸
چاپ

کشف یک دستگاه گنج یاب و دستگیری ۲ نفر درلنده/کاهش۱۰۰درصدی تصادفات فوتی در سال ۱۴۰۱

شهید عباس ارجمند در وصیت‌نامه خود آورده است؛ ما از توپ و تانک و تسلیحات هسته‌ای دشمنان اسلام هراس نداریم؛ زیرا سلاح ما ایمان است.

به گزارش خبرلنده، شهید عباس ارجمند در سال ۱۳۲۹ در روستای شیخ هابیل شهرستان چرام متولد و در ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید، پیکر مطهرش را در زادگاهش به خاک سپردند.


در بخشی از وصیت‌نامه شهید عباس ارجمند آمده است، ایمان بالاترین و برنده‌ترین سلاحى است که از صدر اسلام تاکنون تمام قدرت‌های شیطانى را در هم کوبیده و خون بر شمشیر پیروز گشته است.


ما به تمام قدرت‌های فاسقى که اعلام پشتیبانى به صدام و مخالفین اسلام کرده‌اند بار‌ها تذکر داده‌ایم که اگر دست از اعمال منافقانشان برندارند آن‌ها را همچون یارانشان در جنگ‌های بدر، خندق، خیبر و تبوک به‌زانو خواهیم درآورد.


از ملت ایران می‌خواهم که جنگ را فراموش نکنند و آن را سرلوحه تمام کارهایشان قرار دهند.


مادر مهربانم شما زحمت‌های بسیارى براى من شدید و شب‌های زیادى را بیدار شدید و بی‌خوابی و ناراحتى کشیدید تا من بزرگ شدم، اما من در زندگى فرزند مفیدى براى شما نبودم و نتوانستم که حق شما را ادا کنم و حال از شما می‌خواهم که از من راضى شوید و شیرى را که به من دادى حلال کنى.


فرزند عزیزم را سلام می‌رسانم و از همسرم می‌خواهم فرزندم را طورى تربیت اسلامى کند که الگویى باشد در میان فرزندان شهدا. دختران عزیزم را سلام می‌رسانم و از شما می‌خواهم که حجاب را رعایت کنید؛ زیرا حجابتان کوبنده‌تر از خون من است.


تمام قوم و خویشان را سلام می‌رسانم و از آن‌ها می‌خواهم که اگر بدى از من دیده‌اند برای‌خدا ببخشند و حلال کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

پربیننده ترین