در جلسه شورای اداری لنده مطرح شد:
حاج قاسم سلیمانی خودرا جانفدای ایران و اسلام کردو عزیزمردم شد
جلسه شورای اداری و ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات فرمانداری لنده برگزارشد.
به گزارش خبرلنده،جلسه شورای اداری و ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات فرمانداری لنده با حضور اعضای شورای اداری شهرستان برگزارشد.
در ابتدای این جلسه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با ابراز نگرانی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و انتشار سویه جدید کرونا ویروس گفت: متاسفانه با ورود سویه جدید کرونا ویروس شاهد فراگیر شدن آن در کمتر زمان ممکن هستیم که لازم است همه اقشار مختلف مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدامات لازم را اجرایی کنند.
فریبرز یاوریان در خصوص عدم اجرای مصوبات شورای سلامت نیز ابزار گلایه مندی کرد و گفت: چندین سال است که بحث کشتارگاه شهرداری و عدم رعایت مسائل بهداشتی آن مطرح و مصوب می شود ولی در عمل هیچ تغییری در این کشتارگاه صورت نمی گیرد و مشکلات حوزه بهداشتی همچنان پابرجاست.
در ادامه نیزفرماندار لنده گفت: باید ابعاد شخصیتی و سیروه ومکتب حاج قاسم سلیمانی برای آحاد جامعه به خصوص نسل جوان تبیین و تشریح و فرهنگ سازی شود.
جلال دانش تاکیدکرد:تبیین دستاوردها و مکتب حاج قاسم نیازمند برنامه ریزی و برگزاری سلسله جلسات شناخت مبانی فکری و اعتقادی این سردار بزرگ اسلام است.
وی خاطرنشان کرد: حضور سردار سلیمانی در جبهه های نبرد علاوه بر برکات و دستاوردهای بی نظیر نظامی که داشت در نقش یک دیپلمات کار کشته نیز گاها در کشورهای مختلف حضور پیدا می کرد.
دانش گفت: توجه به رعایت مسائل بهداشتی در کشتارگاه یک امر لازم و ضروری است شهرداری باید نسبت به رعایت موارد و نکات بهداشتی و خرید تجهیزات لازم همتی مضاعف داشته باشد.
در ادامه نیز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و دبیر ستادمردمی سومین سالگردحاج قاسم سلیمانی گفت:سردار سلیمانی دارای شخصیت استراتژیک بود و نگاه راهبردی داشت و تاکتیک های دشمن را به خوبی می شناخت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده اظهار داشت:سردار سلیمانی متعلق به احاد مردم بود لذا باید از هرگونه تصدیگری دولتی و حاکمیتی پرهیز و از عموم ادارات ، نهادها و مردم خواسته شود در راستای نصب پلاکارد و عکس شهید سلیمانی و حضور در مراسم یادبود ایشان اهتمام ورزند.
سرهنگ روح الله ویسی افزود: برنامه های سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به مدت 10 روز از هشتم تا ۱۸ دی ماه جاری با عنوان دهه ی بصیرت در سطح کشور برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: مراسم بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی ۱۳ دی ساعت10صبح در مصلای لنده برگزار میشود.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● روایت ۸۶ شب ایستادگی مردم لنده
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
آخرین اخبار
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا