کدخبر: ۸۷۶۵۴
۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۴
چاپ

بازدید مسولان ملی و استانی از موکب باب الحوائج در مرز شلمچه/خدمات رسانی به 80هزار نفر زائر+تصاویر

توسعه خدمات شهری یکی از مهمترین مطالبات شهروندان است که ساکنین منازل سازمانی در لنده سال های سال است که چشم انتظار آسفالت هستند.

به گزارش خبرلنده، توسعه مناطق شهری و توجه به زیرساخت های اولیه از حقوق مسلم شهروندان است که ادارات باید نسبت به خدمات رسانی به آنان کوتاهی نکنند.

چنیدن سال است که ساکنین منازل سازمانی در شهرلنده چشم انتظار آسفالت هستند و از ان جایی که تملک اصلی این منازل متعلق به اداره راه و شهرسازی است قطعا باید پیگیری های لازم از طریق این اداره برای آسفالت صورت می گرفت.

 
وجود ادارات و نهادهای مختلف در کنار منازل شخصی مستقر در این خانه های سازمانی نیاز به آسفالت کوچه های و معابر آن را دو چندان کرده است که باید اداره راه و شهرسازی از طریق قانونی مشکلات را بررسی و با تعامل با شهرداری این گره چندین ساله را یعنی آسفالت کوچه های منازل سازمانی را باز کند.
 

از طرف دیگر وجود دبیرستان دخترانه  حجاب و حضور 300نفری دانش اموزان در دو نوبت صبح و عصر و عدم آسفالت خیابان ها و کوچه های این منازل سازمانی در روز های زمستان کار تردد را برای دانش اموزان سخت تر کرده است.
 
 
 
 
شهردار لنده در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: یکی از رویکردهای مهم شهرداری در سال جدید بحث توسعه زیرساخت ها در همه مناطق شهری و شهرک های الحاقی است.
 
سلمان رنجبر گفت: یکی از مهمترین مباحث مورد نظر در بحث منازل سازمانی اداره راه و شهرسازی لنده بحث عمر مفید این منازل است که بالای 50سال است و نیازمند تخریب و بازسازی هستند.
 
 
وی گفت: در ابتدای امر باید بحث ترسیم چشم انداز توسعه محورانه یک خیابان و کوچه را برای خودمان ترسیم کنیم تا بتوانیم در ادامه نسبت به عرضه خدمات و خدمات رسانی اقدامی عاجل کنیم.
 
رنجبر گفت:باتوجه به سهمیه ناچیز قیری که داریم اگر متولیان امر که راه و شهرسازی است همکاری و همراهی لازم را در خصوص بحث قیر و آسفالت کنند قطعا این مهم تحقق خواهد یافت ولی در مجموع فعلا شهرداری برنامه ای برای آسفالت کوچه های این منازل ندارد.
 
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
 
 
---
---
---
---
---
---
---
---