پیگیری سوژه های مردمی:
رنج ۲۵ساله ساکنین زیر سیل بند لنده +تصاویر
بیش از۲سال است که مراحل زیرسازی کوچه ها و معابر روستای مالشیخ به همت بنیاد مسکن و بنیادعلوی صورت گرفته است که روند آسفالت این روستا همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.
به گزارش خبرلنده، بیش از۲سال است که مراحل زیرسازی کوچهها و معابر روستای مالشیخ به همت بنیاد مسکن و بنیادعلوی صورت گرفته است که روند آسفالت این روستا همچنان در بلاتکلیفی به سر میبرد.
در ادامه پیگیری سوژههای رسانهای و به منظور تعامل بهتر با شهروندان این بار مطالبه ساکنین روستای مالشیخ از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده مبنی بر بلاتکلیفی ۲ساله آسفالت این روستا مورد مطالبه قرار گرفت.
رمضانی از شهروندان روستای مالشیخ در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: بیش از ۲سال است که با تلاش و همت جهادی بنیاد مسکن و بنیادعلوی بحث زیرسازی کوچهها و معابر اجرایی شده است که حقیقتاً جاری تقدیر دارد.
این شهروند مالشیخی گفت: اما این اقدام زیبا وجهادی مجموعه بنیاد مسکن و بنیاد علوی در این روستا اگر با آسفالت همراه میشد میزان رضایتمندی شهروندان از تلاش جهادی مدیران بهتر و بیشتر میشد.
محمدی دیگر شهروند مالشیخی گفت: تلاش صورت گرفته در ۲سال گذشته برای زیرسازی تمام روستا اقدام قابل تحسین بود ولی متأسفانه در ادامه راه این خدمت ناقص ماند و انتظار داشتیم که بنیاد مسکن وعلوی نسبت به آسفالت زیرسازی صورت گرفته اقدام میکردند.
وی گفت: قطعاً بخشی از زیرسازی صورت گرفته در این دوسال به واسطه بارندگی نیازمند مرمت دوباره است ولی اگر آسفالت صورت میگرفت شاهد تحول اساسی در خدمترسانی در این روستای محروم بودیم.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان لنده در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: روستای مالشیخ یکی از روستاهای هدف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان لنده است که ۲سال پیش با همکاری دهیاری و شورای روستا و مجموعه بنیاد علوی بحث بازگشایی و زیرسازی معابر روستا اجرایی شده است.
شمس الله ربانی گفت: در این طرح برابر تفاهم نامه و قرارداد صورت گرفته با پیمانکار مقرر گردید که تنها ۲۰هزار متر را زیرسازی کند که بحث آسفالت آن نیز فوراً در دستورکار قرارگیرد.
وی گفت: پیمانکار پروژه به جای۲۰هزار متر اقدام به ۴۰ هزارمتر کار زیرسازی کرد که خارج از تعهدات سازمانی بوده است و حتی روزی که خواستیم برای آسفالت ۵هزارمتر در سطح روستا اقدام کنیم و دستگاههای آسفالت را پیاده کنیم با معارضاتی مواجه شدیم.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان لنده گفت: پس از این اقدام با اطلاعرسانی به بخشداری، فرمانداری و حانشین دادستانی بحث آسفالت این روستا نیمه تمام و دستگاههای آسفالت به روستای شیتاب منتقل شدند جهت آسفالت معابر این روستا که فعلا تا رفع مشکلات موجود در این روستا بحث آسفالت آن تنها برای ۲۰هزار متر در دستور کار است.
وی گفت: در صورت رفع مشکلات و معارضات این روستا بحث روند اجرایی کردن آسفالت آن نیز در اسرع وقت صورت خواهد گرفت.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● روایت ۸۶ شب ایستادگی مردم لنده
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
آخرین اخبار
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا