استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
یک لنده ای شهردار جایزان استان خوزستان شد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عزم دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از مناطق کمبرخودار گفت: تمام شهرستان لنده دارای محرومیت است.
به گزارش خبرلنده، سید علی احمدزاده در جمعبندی سفر به شهرستان لنده با اشاره به بازدید از بخشها و روستاهای کمبرخوردار این شهرستان گفت: در این بازدیدها نبود جاده روستایی و آب آشامیدنی مهمترین مشکلی بود که در همان محل بازدید دستورات لازم برای رفع این موارد داده شد و بخش زیادی از مشکل جادههای روستایی و آب آشامیدنی امسال رفع میشود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم در موگرمون با مشکل نبود گاز مواجه هستند، گفت: طی سالهای گذشته اقدامی برای تامین اعتبار پل موگرمون انجام نشد و در فصل زمستان به دلیل پر آب شدن رودخانه مشکلاتی برای مردم ایجاد شده و تعدادی از هماستانی جان خود را از دست دادند به همین دلیل به پل وحشت معروف شده است در این بازدید مردم از این وضعیت گلایه داشتند که اعتبار پل موگرمون تامین میشود.
وی با بیان اینکه چندین نقطه این شهرستان چنین موردی بوده که امیدوارم برطرف شود، گفت: مردم در روستای بره مال قیام پل نیاز دارند که بنیاد علوی ورود کرده و کارهایی انجام گرفته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از نزدیک با مردم در روستاهای محروم لنده دیدار و گفتوگو داشتم افزود: مردم خواستار آبیاری زمینهای کشاورزی بودند که از جهاد کشاورزی خواستیم کار مطالعاتی برای آبیاری زمینهای کشاورزی را انجام دهد.
احمدزاده با اشاره به اینکه به همت شرکت گاز، روستاهای فاقد گاز در لنده از این نعمت بهرهمند میشوند، گفت: مرتب شاهد قطعی برق در لنده هستیم از شرکت توزیع نیروی برق استان خواستیم فورا این مشکل را رفع کند، ضمن اینکه شرکت آب و برق خوزستان پروژه ایستگاه برق را آغاز کرده و قول دادند تا خرداد ۱۴۰۲ به بهرهبرداری برسد و برق پایدار این منطقه تا ۳۰ سال تامین شود.
احمدزاده با بیان اینکه مشکلات مردم به طور همه جانبه رفع میشود، گفت: در آینده از مناطق و روستاهای لنده که نتوانستیم بازدید کنیم سرکشی میکنیم تا از نزدیک با دغدغهها و مشکلات مردم آشنا شویم و در جهت رفع آن گام برداریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مشکلات درمانی لنده اشاره کرد و گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قول دادند پزشک دائم مستقر کنند و پایگاه اورژانس را به تجهیزات مجهز کنند، ضمن اینکه ۲۰ میلیارد تومانی که به بیمارستان لنده اختصاص داده شده توسط دانشگاه جذب شود تا بیمارستان از پیشرفت لازم برخوردار شود.
وی با اشاره به رفع مشکل اینترنت و شبکه تلفن همراه شهرستان لنده در نیمه اول سال جاری از عزم دولت سیزدهم برای رفع مشکل از مناطق محروم خبر داد و خاطرنشان کرد: اراده دولت ایران قوی و عدالت محور آیتالله رئیسی رسیدگی به مناطق محروم و کمبرخوردار است که تمام شهرستان لنده دارای محرومیت است.
انتهای پیام/
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- ● پیوند محرم و سالگرد شهدای جنگ ۱۲ روزه در موگرمون
- ● همدلی مردم لنده در شبهای انقلاب
- ● از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
آخرین اخبار
- * کویر تشنه لنده سیراب عشق عباس(ع) شد
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست