آیت الله حسینی در دیدار فرماندار جدید لنده مطرح کرد:
برخورد قاطع با ترک فعل مدیران در لنده+تصاویر
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمدبا تاکید بر اینکه برنامههای مدیران باید دارای چشم انداز باشد،گفت: مسئولان پیگیر مشکلات و مطالبات مردم باشند
به گزارش خبرلنده، صبح امروز فرماندار جدید شهرستان لنده با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار آیت الله سید نصیر حسینی با تبریک این انتصاب جلال دانش، فرماندار جدید شهرستان لنده گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی سنگین و خطیر بوده و اگر درست عمل کنیم، در مسیر خیر ثواب قرار می گیریم و اگر خدای ناکرده در این زمینه سهل انگاری صورت گیرد، باید پاسخگو باشیم.
وی با اشاره به اینکه فرمانداری دارای جایگاه مهم و ظرفیتهای بسیاری است، افزود: باید ساماندهی، نظارت و برنامهریزی در دستور کار قرار گرفته و مشکلات و مسائل مردم پیگیری شود.
امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه ظرفیت های مردمی در عرصههای مختلف باید مورد استفاده قرار گیرد، یادآور شد: در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و همچنین سرمایهگذاری بنیاد علوی که فعالیتهای خوبی در شهرستان لنده انجام داده باید پیگیری های لازم تا رسیدن به هدف نهایی در دستور کار قرار گیرد.
آیت الله حسینی به سهل انگاری از طرف بعضی از دستگاههای اجرایی در شهرستان لنده اشاره کرد و افزود: باید ضمن پیگیری، جهت رفع مسائل و مشکلات تلاش کنید.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد شهرستان لنده را دارای ظرفیت های خوب و ارزشمندی دانست و گفت: باید با نظارت، برنامهریزی، آیندهنگری و سرمایهگذاری این ظرفیتها را به منصه عمل برسانیم و از آنها به بهترین نحو استفاده کنیم.
وی ضمن تاکید بر اینکه برنامهها باید دارای چشم انداز باشد، خاطرنشان کرد: پیگیری مشکلات و مطالبات به حق مردم باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.
آیت الله حسینی به ضرورت فراهم کردن زیرساخت ها در بخش های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به بحث آب شرب و کشاورزی در این منطقه و شهرستان کمک شایانی به اشتغال و تولید سرمایه می کند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تاکید کرد: کار برای نظام و مردم منطقه افتخار است که باید شکرگزار این توفیق در انجام مسئولیت به مردم باشیم.
وی اظهار کرد: قبول مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمت هرچه بهتر به مردم صورت میگیرد و امیدواریم که فرماندارجدید بتوانند در راستای حل مشکلات مردم و فراهم کردن زیرساختهای لازم برای توسعه و پیشرفت این شهرستان گام های ارزشمندی بردارد.
آیت الله حسینی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار سابق شهرستان لنده، برای فرماندار جدید آرزوی توفیق و سربلندی در انجام مسئولیت جهت خدمت هر چه بهتر و بیشتر به مردم این شهرستان کرد.
انتهای پیام/
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- ● پیوند محرم و سالگرد شهدای جنگ ۱۲ روزه در موگرمون
- ● همدلی مردم لنده در شبهای انقلاب
- ● از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
آخرین اخبار
- * کویر تشنه لنده سیراب عشق عباس(ع) شد
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست