آنچه در جلسه شورای سلامت شهرستان لنده گذشت:
حال خوش شب یلدا با دیدن رسوم زیبا در کهگیلویه و بویراحمد+کلیپ
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده خواستار ضرورت برخورد قاطع قضایی با پرونده های خروج دام از سطح شهرستان لنده شد.
به گزارش خبرلنده، فریبرز یاوریان رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده بر محوریت پوشش حداکثری واکسیناسیون کرونا و سایر معضلات بهداشتی شهرستان برگزار گردید.
وی افزود: با توجه با نافذ بودن سخنان امام جمعه محترم شهر، مصوب شد از طریق تریبون امام جمعه بر لزوم اهمیت و تزریق واکسیناسیون تأکید کرد.
فریبرز یاوریان گفت: از آنجاییکه قشر تحصیل کرده و آگاه جامعه باید سفیر سلامت و پیش قراول در تبلیغ واکسیناسیون باشند، کارمندان اداراتی که واکسن نزده اند ضمن تزریق واکسیناسیون نسبت به ترویج و ترغیب اطرافیان برای تکمیل پوشش حداکثری واکسیناسیون اقدام نمایند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده اظهار داشت: کلیه ادارات یک نفر نفر را بعنوان رابط جهت برنامه خودمراقبتی سازمانی معرفی نمایند.
از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه شورای سلامت شهرستان لنده، دعوت از کلیه دهیاران و بررسی معضلات بهداشتی روستاها و لزوم تداوم و همکاری نیروهای بسیجی و جهادی با شبکه بهداشت در جهت تزریق واکسیناسیون بود.
در ادامه نیز معاون فرماندار شهرستان لنده گفت: توجه به امر سلامت یکی از مهمترین نیازمندی های جامعه است.
امین شفایی افزود: توجه به امر واکسیناسیون در سطح شهرستان و روستاها یک امر مهم و ضروری است و همه قشرهای مختلف مکلف به دریافت واکسن جهت غربالگری عمومی است.
در ادامه نیز جانشین سپاه ناحیه لنده گفت:اعزام گروه های جهادی در جهت همکاری با شبکه بهداشت و درمان باعث شد که روند واکسیناسیون در سطح شهرستان لنده یک روند بسیار خوبی حاصل شود.
سرهنگ رضایی گفت: نیروهای بسیجی و گروه های جهادی آمادگی لازم را جهت همکاری با شبکه بهداشت و درمان در جهت امر واکسیناسیون دارند.
وی گفت:توجه به فرهنگ سازی برای واکسیناسیون در روستاها نیازمند همت مضاعف تری است که باید این مهم هرچه سریعتر اجرایی شود.
در ادامه بهنام داورپناه رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده گفت: با تفاهم نامه با شهرداری در چند روز گذشته بحث شکستگی های سطح شهر را شروع کردیم که در برخی روستاها هم به نوبت در برنامه کاری برای اصلاح داریم.
وی افزود: در خصوص کلر زنی روستاها نیز بیش از ١٨روستا به وسیله دستگاه گندزدایی صورت میگیرد و مابقی روستاها به صورت دستی صورت می گیرد.
رئیس اداره آب وفاضلاب شهرستان لنده گفت: بحث گل آلوده شدن چاه های آب یکی از چالش های مهم است که باید به صورت سالم و بهداشتی تحویل شهروندان شود.
وی گفت:بحث راه اندازی تصفیهخانه آب شهرستان لنده یک امر مهم و ضروری است تا میزان سختی آب گرفته شود.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- ● پیوند محرم و سالگرد شهدای جنگ ۱۲ روزه در موگرمون
- ● همدلی مردم لنده در شبهای انقلاب
- ● از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
آخرین اخبار
- * کویر تشنه لنده سیراب عشق عباس(ع) شد
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست