درگفت وگو با خبرلنده صورت گرفت:
قاچاقچیان مسلح و دستان خالی منابع طبیعی درکوه حاتم و تلرش لنده/با 2نیروی حفاظتی چگونه می توان مقابل15فرد مسلح ایستاد؟
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزدازی شهرستان لنده گفت:تنها دو نیروی حفاظتی برای کل شهرستان،چگونه می تواند با دستان خالی با ۱۰ تا ۱۵ نفر فرد مسلح که سروصورت شان بسته است مقابله کند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبرلنده، در خصوص مشکلات مربوط به کوه حاتم و تلرش در منطقه مرزی لنده_تشان گفت: مرثیه درختان تلرش همچون کوه حاتم سر درازی دارد.بحث اختلافات مرزی تقسیمات کشوری باعث شده که متخلفین از این شرایط سوءاستفاده کنند.
ذبیح الله محمدی افزود:در محدوده کوه تلرش که مرز بین دو شهرستان بهبهان و لنده است؛ متخلفین آن در محدوده شهرستان بهبهان سکونت دارند اقدام به قطع درختان بلوط و احداث کوره ذغال کرده و محموله قاچاق خود را از طریق شهرستان بهبهان به اهواز و سایر شهرستان های استان خوزستان میفرستند و متاسفانه در این مسیر هیچ گونه برخورد قانونی با متخلفان نمیکنند.
وی ادامه داد: در سال های گذشته متخلفین این حوزه مشخص و با تنظیم پرونده تخلف ،برخورد قانونی از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده صورت گرفت.
محمدی تاکید کرد: کوه تلرش و حاتم به دلیل مسلح بودن متخلفین طی سال های گذشته محلی برای قطع درختان و ایجاد کوره های ذغال شده و متخلفین که همگی ساکن استان خوزستان و شهرستان بهبهان هستند در فصل تابستان سطح عظیمی از جنگل های این منطقه را طعمه حریق کردند.
وی در ادامه تاکید کرد: طی چندین مرحله به سمت نیروهای منابع طبیعی شهرستان لنده تیراندازی کردند و با وجود انعکاس همه این اتفاقات در مکاتبات فراوان،تاکنون فریادرسی پیدا نشد.
این مسئول گفت: تنها دو نیروی حفاظتی برای کل شهرستان،چگونه می تواند با دستان خالی با ۱۰ تا ۱۵ نفر فرد مسلح که سروصورت شان بسته است مقابله کند.
وی در ادامه گفت: تمام کاری که از دست اداره منابع طبیعی ساخته است حضور در منطقه ،شناسایی افراد و تنظیم پرونده تخلف و ارجاع به مقامات قضایی است .کاری که طی این چند سال انجام گرفته اما نتیجه بخش نبوده است.
محمدی در پایان گفت: نیاز است از سوی مسئولین نهادهای امنیتی و نظامی با این متخلفین مسلح که از هر اقدامی ابایی ندارند برخورد سریع و قانونی صورت پذیرد در غیر این صورت از دست ذبیح الله محمدی،سعید آبیار و خسرو محمدی با دستان خالی و بدون هر گونه مجوز قانونی حمل سلاح کاری برای برخورد با افراد مسلح بر نمی آید.
انتهای پیام/
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- ● پیوند محرم و سالگرد شهدای جنگ ۱۲ روزه در موگرمون
- ● همدلی مردم لنده در شبهای انقلاب
- ● از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
آخرین اخبار
- * کویر تشنه لنده سیراب عشق عباس(ع) شد
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست