با حضور مسولان استانی و شهرستان لنده صورت گرفت:
ضرورت تسریع در خدمات رسانی و رسیدگی به وضعیت بهداشتی شهرک سرآسیاب +تصاویر
پایگاه اورژانس جاده ای روستای قیام، محروم ترین روستای شهرستان لنده باحضور امام جمعه این شهرستان افتتاح شد.
به گزارش خبرلنده، ،پایگاه اورژانس جاده ای روستای قیام از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده امروز و باحضور معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان، مسول اورژانس حوادث و فوریت های پزشکی استان، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه لنده، معاون فرماندار ، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده و مردم روستای قیام افتتاح و راه اندازی شد.
در ابتدای این مراسم نورمحمد نعمتی گفت:اورژانس ١١۵یکی از خدمات ارزشمند و نیاز ضروری برای این منطقه به دلیل واقع شدن در بین دوشهرستان بهمئی و لنده است بسیار مهم است.
وی افزود:باتوجه به کد دار شدن مرکز بهداشتی درمانی روستای قیام انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به ساخت مرکز این روستا جهت رفع مشکلات درمانی اقدام نماید.
امام جمعه شهرستان لنده در ادامه گفت: امروز شاهد یکی دیگر از خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران در محروم ترین روستای شهرستان لنده هستیم.
وی افزود:انتظار داریم در همه حوزه های درمانی به خصوص تسریع در روند ساخت بیمارستان و نهایی کردن این مطالبه مردم که راه اندازی بیمارستان می باشد را اهتمام داشته باشند.
محمودی اصل گفت: راه اندازی این مرکز اورژانس می تواند بخش اعظمی از نگرانی ها و دغدغه مردم در این منظقه محروم را بر طرف کند.
مسول اورژانس حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت: خدمات اورژانس ١١۵رایگان است و آمبولانس های ما مجهز و نیروی انسانی ماهر جهت کار در اورژانس به کار گ فته می شود.
وی گفت:با افتتاح این پایگاه کمترین زمان برای حضور اورژانس بر بالین بیمار و یا حوادث را شاهد خواهیم بود و در کمترین زمان ممکن حضور خواهند بود.
وحدت بخش گفت:تلاش شبانه روزی عوامل اورژانس در سطح کشور برای کاهش دغدغه بیماران، پیشگیری از هدر رفتن وقت طلایی نجات بیماران قلبی و عروقی و مصدویمن حوادث جاده ای و غیرمترقبه است.
امین شفایی معاون فرماندار شهرستان لنده در ادامه این مراسم با اشاره به آمار بالای تصادفات در بخش موگرمون و افزایش میزان ومرگ و میر تصادفات در این حوزه نیز خواستار توجه ویژه مسولان دانشگاه علوم پزشکی استان برای راه اندازی اورژانس جاده ای در بخش موگرمون شد.
در ادامه نیز معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان از تخصیص اعتبارات لازم برای ادامه روند ساخت بیمارستان و عدم رضایت مندی از فعالیت های صورت گرفته توسط پیمانکار در فاز اول بیمارستان 32تختخوابی شهرستان لنده خبرداد.
وی افزود: توجه ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به بحث محرومیت زدایی و رفع مشکلات مراکز درمانی در شهرستان های محروم استان باعث تسریع در روند خدمات رسانی در شهرستان های استان خواهد شد.
پورانفرد در ادامه گفت: به منظور رفع مشکلات خدمات رفاهی کارکنان اورژانس جاده ای روستای قیام مبلغ50میلیون تومان نیز برای خرید تجهیزات ضروری و رفاهی کارکنان این پایگاه خبرداد.
تصاویر تکمیلی در زیر آمذه است:
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- ● پیوند محرم و سالگرد شهدای جنگ ۱۲ روزه در موگرمون
- ● همدلی مردم لنده در شبهای انقلاب
- ● از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
آخرین اخبار
- * اجاره کارت بانکی، معاونت در جرم است
- * کویر تشنه لنده سیراب عشق عباس(ع) شد
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده