یادداشت:
محرومیت استان ناشی از نگاه مدیران است
توسعه و افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون و حتی ورود چنده میلیون دز واکسن به کشور در مدت کمی از روی کار آمدن دولت به خودی خود امید را در دل های خسته از وعده های گره خورده به برجام را زنده کرده است.
به گزارش خبرلنده،عبدالوهاب تقی زاده از فعالان فرهنگی و هنری استان کهگیلویه وبویراحمد در یادداشتی نوشت:انسان به امید زنده است و وقتی امید از زندگی و حتی جامعه رخت بر بندد بدون شک فضای کشور یک فضای ناامید کننده خواهد بود لذا امید همانند نسیمی است که می تواند فضای خانه و جامعه را کاملا معطر کند.
شاید سالی جاری با وجود قوت گرفتن موج های متعدد بیماری منحوس کورنا و فوتی های زیاد و بی تدبیری های مسئولین و اقتصاد بی در و پی پیکر و بی توجهی دولت مردان در دوسال گذشته به خواسته های مردم حال وروح تمام مردم سرزمینمان ایران اسلامی در فضای نا امید کننده ای هدایت کرده بود، اما قطعا همه ما این جمله معروف را شنیده ایم انسان به امید زنده است.
اما این روز ها با روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی و کابینه ای جدید، نوید امید را به مردم داد و اولین روز های کاری دولت که با سفر به مناطق محروم و کم برخوردار استان خوزستان شخصا و حضور چهره به چهره بامردم مظلوم این استان دیدار کرد که مثل رود خشکیده ای که دوباره جان بگیرد.
امید دردل مردم خوزستان و مردم ایران که نوید بخش دولت مردمی و جهادی هست زنده کرد و همین طور سفر سرزده به استان محروم سیستان و بلوچستان که دل های ناامید را دوباره امیدوار کرد
سرعت بخشیدن به واکسیناسیون در شهر و زیاد شدن مراکز واکسیناسیون هست که میبینیم امید دوباره برای مردم زنده شد و همین طور در روز اول کاری وزارت کار که مدیران مختلف شرکت های بزرگ را برکنار کرد که این نوید بخش تحقق شعار اصلی دولت یعنی دولت ضد فساد هست.
توسعه و افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون و حتی ورود چنده میلیون دز واکسن به کشور در مدت کمی از روی کار آمدن دولت به خودی خود امید را در دل های خسته از وعده های گره خورده به برجام را زنده کرده است و امروز شاهد افزایش میزان واکسیناسیون عمومی در کشور هستیم.
حضور آیت الله رئیسی در معدن و در کنار کارگران و ثبت این مهم به عنوان اولین رئیس جمهوری که وارد معدن شد و دستور ویژه وی برای پیگیری حق و حقوق کارگران معدن نوید بخش یک جهش امیدوارانه در کشور است .
در این بین آنچه برای کشور به عنوان یک اصل مهم برای مترقی کردن کشور لازم و ضروری است امیدآفرینی با حرکت های جهادی و مدیریت انقلابی است که با تکیه بر شعار" ما می توانیم" نهفته است نه همه چیز را گره زدن به برجام و معاهده های نگین غربی.
انتهای پیام
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- ● پیوند محرم و سالگرد شهدای جنگ ۱۲ روزه در موگرمون
- ● همدلی مردم لنده در شبهای انقلاب
- ● از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
آخرین اخبار
- * اجاره کارت بانکی، معاونت در جرم است
- * کویر تشنه لنده سیراب عشق عباس(ع) شد
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده