کدخبر: ۸۲۹۸۷
۰۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۷
چاپ

آتش سوزی های که تمامی ندارد:

گلایه عوامل امدادی از سدمعبرمردم در هنگام ماموریت هادر لنده+تصاویر

بخشی از باغات روستای ایدنک در شهرستان لنده در ادامه آتش سوزی های چندین روز گذشته طمعه حریق شدند و خساراتی به باغداران وارد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، در ادامه آتش سوزی های سریالی در استان کهگیلویه وبویراحمد و به تبع آن در شهرستان لنده صبح امروز نیز بخشی از باغات روستای ایدنک در شهرستان لنده طعمه حریق شدند.

در این آتش سوزی نیز یکی از باغداران به دلیل استنشاق دود و گرد وغبار ناشی از آتش سوزی نیاز به اکسیژن داشت که با حضور پرسنل فوریت های پزشکی 115 وبا اکسیژن وضعیت مناسبی پیدا کرد.

حضور به موقع و آنی نیروهای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، آتش نشانی، پلیس110 و فوریت های پزشکی 115در محل آتش سوزی نشان از تعامل و هماهنگی بین دستگاهی عوامل امدادی و آتش نشانی است که جای تقدیر دارد.

روستای ایدنک در فاصله 8کیلومتری شهر لنده مرکز شهرستان لنده واقع شده است.

انتهای پیام/م75