بخشدار مرکزی لنده:
در یکسال گذشته هدفم خدمت بود و هرگز مسائل قومی و قبلیه ای را لحاظ نکردم
بخشدار مرکزی لنده در نشست مشترک با دهیاران، اعضای شورای اسلامی روستاها و اصحاب رسانه اظهارکرد: خدا را شاهد می گیریم که در یکسال گذشته هیچگاه مسائل قومی و قبیله ای را در کارهایم لحاظ نکردم و تمام هدفم خدمت و عمران و آبادانی در روستاهای این بخش بوده و خواهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، عادل مرادی بخشدار مرکزی لنده در نشست مشترک با دهیاران، اعضای شورای اسلامی روستاها و اصحاب رسانه ضمن تقدیر از زحمات یک ساله دهیاران و شوراهای اسلامی و خبرنگاران اظهارکرد: یکی از مهمترین مولفه های سنجش عملکرد دستگاه ها میزان رضایت مندی مردم در ارزیابی عملکرد مسئولان است.
*مردم ولی نعمت ما هستند و وظیفه ما خدمت رسانی بدون حب و بغض است
وی افزود: در برخورد با نقدها و گلایه های مردم باید با صبوری رفتار کردم چرا که مردم ولی نعمت ما هستند و ما خادم آنان هستیم و وظیفه ما خدمت رسانی بدون حب و بغض است.
*امسال تمام تلاشمان را بر اجرای منویات مقام معظم رهبری در سایه همدلی و همزبانی به کار گرفتیم
بخشدار مرکزی لنده تصریح کرد: امسال تمام تلاشمان را بر اجرای منویات مقام معظم رهبری در سایه همدلی و همزبانی بیشتر با مردم و مسئولان به کار گرفتیم و خوشبختانه نتایج قابل قبولی نیز بدست آوردیم.
وی تاکید کرد: خدمت به مردم را به عنوان یک راهبرد اساسی در ابتدای سال 94برای خود و دهیاران تبین و تشریح کردیم و الحمدالله خدمات قابل توجهی با وجود کمبود اعتبارات در سطح روستاهای بخش مرکزی به مردم ارائه شد که تنها بخشی از خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
*اصحاب رسانه هموراه بال و پر پیشرفت و توسعه هستند
مرادی یادآورشد: در مدت زمان یکسال گذشته نباید از همراهی اصحاب رسانه که هموراه بال و پر برای پیشرفت و توسعه شهرستان به خصوص خدمات صورت گرفته در بخش مرکزی بوده را فراموش کنیم که الحق و النصاف در پوشش اخبار این شهرستان کوتاهی نکرده اند که جای تقدیر دارد.
* بی شک سردار شهید جانمحمد کریمی را یکی از اسطوره های بی بدیل در هشت سال دفاع مقدس باید بدانیم
وی در ادامه گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هموراه از بالاترین افتخارات بنده و سایر همکارانم است و سردار شهید جانمحمد کریمی را بی شک یکی از اسطوره های بی بدیل در هشت سال دفاع مقدس می دانیم و خدمت به خانوده این شهید والامقام و سایر ساکنین روستای این سردار را مقدس دانسته و خواهیم دانست.
بخشدار مرکزی در ادامه تاکید کرد: در یکسال گذشته شاهد تغییرات زیرساختی و زیر بنایی اساسی درروستای سرآسیاب بودیم که روند اجرای طرح هادی این روستا هم اکنون با زیرسازی صورت گرفته آماده آسفالت کامل می باشد و در خصوص جاده این روستا نیز در آینده نزدیک شاهد آسفالت 800متر جاده این روستا نیز خواهیم بود.
مرادی گفت: خوشبختانه با تلاش فرماندار و پیگیری های صورت گرفته از سوی بخشداری مرکزی و با همکاری ادارات خدمات رسان تمام زیرساخت های در خصوص توسعه و اصلاح شبکه آب روستایی در روستاهای ایدنک، سرآسیاب، مالشیخ، مال ملا فراهم شده است و زیرسازی کامل جهت آسفالت روستاهای ایدنک، مال ملا، قیام نیز برای سال جدید فراهم است و در سال جدید شاهد به ثمر نشستن همدلی و همزبانی مسئولان در این روستاها خواهیم بود.
*اگر امروز امنیت و مسئولیتی داریم مرهون جانفشانی شهدا هستیم
وی در ادامه تاکید کرد: اگر امروز امنیت و مسئولیتی داریم مرهون جانفشانی شهدا هستیم و هموراه باید خود را خادم آنان و مردم ولایت مدار ایران اسلامی بدانیم.
*هیچگاه مسائل قومی و قبیله ای را در کارهایم لحاظ نکردم
بخشدار مرکزی لنده گفت: خدا را شاهد می گیریم که در یکسال گذشته هیچگاه مسائل قومی و قبیله ای را در کارهایم لحاظ نکردم و تمام هدفم خدمت و عمران و آبادانی در روستاهای این بخش بوده و خواهد بود.
وی تاکید کرد: برای خدمت به مردم بارها با مسئولان بالادستی خود بیشترین فشارها را تحمل کردم تا گرهی از مشکلات مردم بخشم را حل کنم.
مرادی در ادامه یادآورشد: برخی از پروژه های اجرای از سوی ادارات باعث گلایه مندی مردم شد که اول خودم را مقصر می دانم که نظارت ما به اندازه کافی نبوده است و دوم دستگاه اجرایی را به علت عدم توجه به مسئله مهم کیفیت سنجی که در برخی پروژها رعایت نگردید.
بخشدار مرکزی لنده گفت: به جرأت تمام می توان گفت اقدماتی که امروز در برخی از روستاهای بخش مرکزی لنده صورت گرفته است برابر با خدمات 7سال گذشته است.
* نتوانستیم آنگونه که باید قدردان زحمات خبرنگاران پر تلاش شهرستان لنده باشیم
وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های اصحاب رسانه اظهارکرد: ما نتوانستیم آنگونه که باید قدردان زحمات خبرنگاران پر تلاش شهرستان لنده باشیم، چرا که در یکسال گذشته بیشترین زحمات را برای ارتقای سطح کمی و کیفی اخبار این شهرستان به خصوص بخش مرکزی به دوش داشته اند که توسعه شهرستان لنده را باید مدیون اخبار خوب، مفید وامید بخش آنان دانست.
انتهای پیام/م75
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- ● از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- ● پیوند محرم و سالگرد شهدای جنگ ۱۲ روزه در موگرمون
- ● همدلی مردم لنده در شبهای انقلاب
- ● از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
آخرین اخبار
- * تشییع رهبری، ماندگارترین رویداد تاریخ ایران//فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده:تشریح وضعیت اعزام به مراسم تشییع رهبر انقلاب+تصاویر
- * قطعی مدیریت شده برق به لنده رسید
- * دهیاری مالشیخ پس از سالها صاحب ساختمان شد
- * میثاق دوباره لندهایها با شهدا و رهبری
- * تعیین تکلیف پروندههای کثیرالشاکی در لنده
- * اجاره کارت بانکی، معاونت در جرم است
- * کویر تشنه لنده سیراب عشق عباس(ع) شد
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده