کدخبر: ۷۹۳۹۶
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۴
چاپ

توصیه آخر سال استاندار به مدیران دستگاه های اجرایی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به دلیل مشکلات اعتباری دولت، برای ساخت و اتمام برخی پروژه‌های عمرانی با مشکل مواجه هستیم که نیاز است این پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش خبرلنده به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،سید موسی خادمی در هفتمین و آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: فرآیند بررسی و تصویب مصوبات کمیته برنامه ریزی اصلاح و ساماندهی و تمام جوانب امر لحاظ شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به دلیل مشکلات اعتباری دولت، برای ساخت و اتمام برخی پروژه‌های عمرانی با مشکل مواجه هستیم که نیاز است این پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود.

خادمی با بیان اینکه تخفیف ۸۰ درصدی برای بخش خصوصی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان در سال آینده حداقل یک پروژه عمرانی را برای واگذاری به بخش خصوصی به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی معرفی کنند.

وی با بیان اینکه امسال تعداد کمی جلسه شورای برنامه‌ریزی استان برگزار شده، افزود: با فعال‌تر شدن کارگروه‌های ذیل شورای برنامه‌ریزی در سال آینده شورای برنامه‌ریزی بهتری داریم.

خادمی گفت: دولت در پرداخت بودجه جاری مشکلاتی دارد و استان کهگیلویه و بویراحمد از این مشکلات مستثنی نیست که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اقتصاد و دارایی در صورت اختصاص اعتباری به استان آن را به صورت عادلانه بین دستگاه‌ها توزیع کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کسری بیش از ۵۰ میلیاردی خزانه استان برای پرداخت مطالبات و دیون کارکنان دولت و بازنشستگان، گفت: مشکل کنونی استان در عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان مشکلی بود که جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل موافقت با بازنشستگی برخی کارکنانش ایجاد کرد و این سازمان باید این مشکل را حل کند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر برخی از ادارات و دستگاه‌های با کسری بودجه جاری مواجه هستند و کسری بودجه دستگاه‌های اجرایی استان ظرف روزهای پایانی سال جاری تأمین می‌شود.

خادمی بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از سال آینده حضور بیشتری در برخی نشست های این استان از جمله کارگروه بانوان و خانواده داشته باشند و به جز موارد ضروری از اعزام کارشناسان و یا معاونان خود بپرهیزند.