دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد پلمپ شد+ تصاویر
دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد واقع در گلستان ۶ شهر یاسوج به علت تغییری کاربری مسکونی ساختمان به اداری توسط اجرائیات شهرداری یاسوج و با استناد به حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ عصر امروز پلمپ شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس شهردار یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: کاربری ساختمان دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد مسکونی است که دانشگاه آن را به اداری تغییر داده است.
محمد علی جاوید با بیان اینکه دانشگاه پیام نور اقدام به خرید ساختمان مسکونی بدون استعلام و هماهنگی با شهرداری و تغییر کاربری آن به اداری نموده است، افزود: ظرفیت پارکینگ اداری بیشتر از پارکینگ مسکونی است، لذا پارکینگ ساختمان دانشگاه پیام نور مشکلاتی را برای ساکنان گلستان ۶ ایجاد کرده بود.
وی تصریح کرد: چندین بار در طول دو سال گذشته با دانشگاه پیام نور مکاتبه کردیم و موضوع خلاف قانون بودن کاربری اداری برای این ساختمان را به مسئولان این دانشگاه اطلاع دادیم اما متاسفانه کم توجهی کردند.
شهردار یاسوج با بیان اینکه کمیسیون ماده ۱۰۰ رای به پلمب ساختمان دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد صادر کرد، خاطرنشان کرد: این رای امروز توسط اداره اجرائیات شهرداری یاسوج اجرا شد و برای رفع پلمب آن یا کمیسیون ماده ۱۰۰ و یا کمیسیون تجدید نظر باید رأی صادر نمایند.
وی افزود: برای تغییر کاربری از مسکونی به اداری نیز حتما باید کمسیون ماده ۵ موافقت نماید و در غیر اینصورت این ساختمان باید به کاربری اولیه خود بازگردد.
جاوید با اشاره به اینکه تخلفات ساختمانی زیادی در شهر یاسوج وجود دارد، اظهار کرد: شهرداری یا راسا برای بررسی و کشف این تخلفات اقدام می نماید و یا براساس گزارشات مردمی به بررسی تخلفات ساختمانی می پردازد که در مورد دانشگاه پیام نور ظرفیت کم پارکینگ و حجم بالای خودروهای دانشجویان و کارکنان دانشگاه موجب نارضایتی شدید ساکنان این خیابان شد.
شهردار یاسوج از طرح بیش از دو هزار پرونده در کمیسیون های ماده ۱۰۰ و تجدید نظر در سال ۱۳۹۴ خبر داد.
رئیس اداره اجرائیات شهرداری یاسوج نیز علت پلمب ساختمان دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد را کاربری خلاف مفاد پروانه ساختمانی و مقررات شهرسازی عنوان کرد.
کرم الله غلامیان افزود: ساختمان این دانشگاه امروز با حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ توسط اداره اجرائیات شهرداری یاسوج و پس از رویت حکم توسط معاون دانشگاه و کارکنان آن پلمب شد.
وی تصریح کرد: شهرداری مکاتبات زیادی را با دانشگاه پیام نور پیش از پلمب انجام داد و همچنین رای کمیسیون ماده ۱۰۰ را نیز برای مسئولان این دانشگاه ارسال کرد اما پاسخی دریافت ننمود.










انتهای پیام
پربیننده ترین
- ● انفجار مهیب لنده را لرزاند
- ● لنده میعادگاه جانفدایان امام رضا
- ● سقوط مرگبار دختر ۱۴ ساله در لنده
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● قرار هفتاد و چهارم در میدان انقلاب لنده
- ● حماسهآفرینی لندهایها در سالروز فتح خرمشهر
- ● بوسه بر دستان معلم در لنده+تصاویر
- ● موج ۶۵؛ قیام مردم لنده در جبهه خیابان
- ● شصت و هفتمین شب همدلی لندهایها
- ● خادم الرضا در قلب مردم لنده زنده است
- ● معلمان بازنشسته، قهرمانان بیادعای لنده
- ● حماسه لندهایها در بیعت با رهبری
- ● مردم لنده ۷۸ شب پای انقلاب ماندند
آخرین اخبار
- * کویر تشنه لنده سیراب عشق عباس(ع) شد
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست