یادداشت:
آب و جارو کردن مسیر عبور معاون اول رئیس جمهور در یاسوج !؟ + تصاویر
شهادت آیت الله شیخ نمر بهانه ای بود تا یکبار دیگر بعضی از حکام جنایتکار و خائن عربی سرسپردگی و وابستگی خود را به حکام جبارو سفاک عربستان نشان دهند، اما ریشه این سرسپرگی و حقارت برخی از دولت های عربی باید در کجا جست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده: حکامی که دم از اسلام می زنند عملکردشان هیچ گونه تطبیقی با دین مبین اسلام و شرایع دینی ندارد و در اداره امور حکومتی نه تابع قرآن هستند نه سنت ائمه معصومین(ع)را، بلکه قرآن را وسیله ای ساختند برای حفظ حکومت و قدرت نفوذ خود.
حکومتی که از محتویات اسلام و قرآن تهی باشد تاب و تحمل یک انتقاد حداقلی از یک روحانی را ندارد، روحانی که نه وصل بود به قدرت حاکمیت بود و نه شمشیری برای به خطر انداختن، بلکه ارجاع حکام سعودی به قرآن آنها را متوجه ظلم و ستم و بی عدالتی که سالهاست در حق اسلام و مسلمین می کرد.
اما جای سئوال است که دیگر حکام عرب از کدام شریعت تبعیت می کنند که گردن زدن با شمشیر عده ای از مسلمانان مظلوم به صرف داشتن عقاید خود را مایه حفظ اسلام و وحدت مسلمین می دانند.
آیا با تیغ شمشیر وحدت ایجاد می شود، آیا با ایجاد تفرقه بین مسلمانان آنهم از جنس کُشت و کشتاری که دول مرتجع عربی راه انداخته اند اسلام را به دنیا معرفی می شود.
مگر دین اسلام دین رحمت و رحمانیت نیست، مگر قرآن که نسخه حیات بخش بشریت است بر حفظ وحدت مسلمانان تاکید نمی کند. مگر اشد مجازات را در قرآن برای کفار تعیین نشده است و بر ایجاد رحم و رحمانیت برای مسلمانان. پس چرا امروزه برخی از حکام عربی جای این تاکید الهی را تغییر داده و با دشمنان و کفار قسم خورده دست بیعت داده و با شمشیرو نیزه به جان دیگر مسلمانان افتادند،
آیا اعمال چنین رفتارهای خشونت آمیزی جز اجرای دقیق توطئه های امریکا و صهیونیسم چیز دیگری است.
آیا در عصری که پس از هر زمان دیگر مسلمین نیاز به حمایت و همدلی دارند ایجاد تفرقه و چنددستگی دلیلی جزء وابستگی به برخی دول عربی می تواند باشد. پس حکام عربی را چه شد که غلام حلقه به گوش عربستان سعودی که البته دلار های نفتی عربستان شده اند و با چشمانی بسته واقعیت های اطراف خود را عیناً و عملاً از سیاست های غلط حکام سعودی تبعیت و حمایت می کنند .
کشوری که در آن نه از آزادی خبری هست نه اسلام، نه از دوموکراسی، کشوری که بقاء خود را در خود شیرینی و خوش خدمتی دولتمردان غرب بویژه امریکا و اسرائیل می دانند و غافل است از آنکه خوش خدمتی برای غرب هم تاریخ مصرف دارد که روزی فرا می رسد که همانند صدام و قذافی تاریخ آل سعود خائن به اتمام رسیده و مردم این کشور اسلامی طعم شیرین زندگی زیر لوای اسلام را خواهند چشید.انشاءالله.
رضا رضایی کارشناس مسائل سیاسی-شهرستان لنده
انتهای پیام/م75
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● شب هشتادوپنجم؛ لنده مهد حماسه و غیرت
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● روایت ۸۶ شب ایستادگی مردم لنده
آخرین اخبار
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- * هیئتها پرچمدار جهادتبیین باشند