آقامحمدی:
وزارت خارجه تذکر قاطعی به آمریکایی ها بدهد/سخنان اخیر اوباما مقدمه عهد شکنی در برجام است
عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سخنان اخیر رئیسجمهوری آمریکا صرفا یک شگرد تبلیغاتی و مقدمه عهد شکنی در برجام است، گفت: وزارت خارجه کشورمان باید تذکر قاطع تری به آمریکایی ها بدهد تا آنها در گفتارشان ماجراجویی نکنند.
به گزارش خبرلنده به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم آقا محمدی، عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تهران نیوز؛ با اشاره به سخنان رئیسجمهوری آمریکا در نطق سالانه خود مبنی بر اینکه همین حالا که صحبت میکنیم، ایران برنامه هستهایش را به عقب رانده، ذخائر اورانیومش را به خارج انتقاد داد و دنیا از جنگی دیگر پیشگیری کرده است، گفت: اوباما از موضوع مذاکرات و برجام به عنوان یک شگرد تبلیغاتی استفاده می کند.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها می خواهند مسائل را طوری با دروغ جلوه دهند که اگر نبودند جنگ به راه می افتاد و مشکلات دیگری بوجود می آمد، اظهار کرد: آنها بعد از اعمال تحریم های سنگین علیه کشورمان و سنجش گزینه های نظامی متوجه شدند که هیچگاه نمی توانند با ایران مقابله کنند به همین جهت پای میز مذاکرات نشستند.
عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها خوب می دانند که اگر به کشورمان حمله می کردند نمی توانستند پایشان را در این سرزمین بگذارند و ایرانیان نیز هیچگاه آنها را رها نمی کردند، افزود: اگر به گزینه نظامی عمل می کرند در مصیبتی وارد می شدند که از آن رها نمی شدند.
آقا محمدی با اشاره به اینکه آقای اوباما در حال قهرمان سازی از خود برای مردم آمریکاست، ادامه داد: اگر وی هدف تبلیغاتی در نظر نداشت دلیلی برای مطرح کردن چنین سخنانی نبود.
وی با بیان اینکه لزومی ندارد این سخنان از سوی رئیس جمهور آمریکا مطرح شود، تصریح کرد:بی وفایی، دروغگویی، زیاده خواهی، بی شخصیتی و بی تعهدی آمریکایی ها به مردم کشورمان ثابت شده است لذا پیش بینی می کنیم قطعا در بحث برجام امور به سرانجام درستی ختم نمی شود و آنها عهد شکنی و خیانت می کنند.
عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مطرح کردن چنین سخنانی به راه انداختن سر و صدا برای مقدمه عهدشکنی است.
آقا محمدی با تاکید بر اینکه باید تذکر قاطع تری از سوی وزارت خارجه کشورمان به آمریکایی ها داده شود تا آنها در گفتارشان ماجراجویی نکنند، خاطرنشان کرد: وقتی بحث سیاست تنش زدایی را مطرح می کنیم انها هم در قبالش تنش آفرینی می کنند لذا بایددر قبال هر نوع رفتار آنها واکنش متناسب از سوی وزارت خارجه انجام شود تا آنها به گستاخی خود ادامه ندهند.
انتهای پیام
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● حماسهآفرینی لندهایها در سالروز فتح خرمشهر
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● شب هشتادوپنجم؛ لنده مهد حماسه و غیرت
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
آخرین اخبار
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- * هیئتها پرچمدار جهادتبیین باشند
- * توسعه فراگیر بانکداری الکترونیک در کهگیلویهوبویراحمد/ مهمترین مطالبه فرماندار لنده+تصاویر