مشکلات ارتباطی و اینترنتی لنده از زبان فرماندار این شهرستان
فرماندار شهرستان لنده گفت: شهرستان لنده به لحاظ پهنای باند اینترنت دارای مشکلات اساسی است که انتظار می رود مسوولان شرکت مخابرات استان و فناوری اطلاعات نسبت به افزایش پهنای باند همکاری لازم را با مسوولان شهرستان لنده داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، محمد مرادی فرماندار شهرستان لنده در جلسه بخشداران ودهیاران این شهرستان با مسوولان ادارات خدمات رسان شهرستان کهگیلویه ولنده ضمن اشاره به مشکلات زیرساختی این شهرستان گفت: عدم آنتن دهی تلفن همراه و مشکلات اینترنتی و عدم پوشش شبکه های دیجیتال در بیشتر روستاهای شهرستان لنده از عمده مشکلات این شهرستان محسوب می شود.
وی افزود: مرکز بخش موگرمون و روستاهای بزرگی همچون قیام و چهاراه آل طیب نیز با مشکلات ارتباطی مواجه هستند که امیدواریم ادارات متولی نسبت به حل مشکلات ارتباطی این روستاها هرچه سریعتر اقدام نمایند.
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: باتوجه به گسترش حوزه ی فناوری و فراگیر شدن اینترنت و شبکه های اجتماعی در روستاها انتظار می رود که مشکل زیرساخت های اینترنتی در روستاها برطرف شود.
وی تاکید کرد: شهرستان لنده به لحاظ پهنای باند اینترنت دارای مشکلات اساسی است که انتظار می رود مسوولان شرکت مخابرات استان و فناوری اطلاعات نسبت به افزایش پهنای باند همکاری لازم را با مسوولان شهرستان لنده داشته باشند.
مرادی در ادامه ضمن اشاره به مشکلات معیشتی روستائیان گفت: متاسفانه به دلیل عدم بازار مناسب تقاضا، عرضه محصولات دامی بامشکلات جدی روبر است که برخی از دامداران در گذران زندگی روزمره خود با سختی های فراوانی دست و پنجه نرم می کنند.
رئیس شورای اداری شهرستان لنده یادآورشد: همه مسوولان باید زمینه رفاه عمومی مردم را فراهم نماییم و برای ایجاد این شرایط باید با همدلی و همزبانی بیشتری تلاش کنیم.
وی گفت: یکی دیگر از مشکلات مردم شهرستان لنده عدم استقلال و استقرار ادارات شهرستان است که شهروندان لنده ای برای انجام کاری کوچک متحمل هزینه های رفت و آمد و هزینه های ایاب و ذهاب می شوند که این کار برای مردم سخت و طاقت فرسا است.
مرادی یادآورشد: باتوجه به سیاست های دولت در گسترش خدمات اینترنتی باید زمینه توسعه اینترنت روستاها هرچه سریعتر مهیا و فعال شوند.
فرماندار شهرستان لنده در زمینه مشکلات استعلام زمین های موجود در روستاها از بنیاد مسکن گفت: نوعی دوگانگی در دریافت استعلامات هست که باید از طریق کمیسیون های مشترک و تعامل بین دستگاه های خدمات رسان حل شود.
انتهای پیام/م75
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● حماسهآفرینی لندهایها در سالروز فتح خرمشهر
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● شب هشتادوپنجم؛ لنده مهد حماسه و غیرت
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
آخرین اخبار
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- * هیئتها پرچمدار جهادتبیین باشند
- * توسعه فراگیر بانکداری الکترونیک در کهگیلویهوبویراحمد/ مهمترین مطالبه فرماندار لنده+تصاویر