رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم قم:
مقدمات راهاندازی پتروشیمی دهدشت فراهم شده است
رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه همه در انتخابات شرکت کنند، حتی کسانی که نظام را قبول ندارند، گفتند: انتخابات مال رهبری نیست مال ایران اسلامی و جمهوری اسلامی است و این موجب تقویت نظام و بالا رفتن اعتبار و ابهت ملت است.
به گزارش خبرلنده به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری فارس، هزاران نفر از مردم قم بهمناسبت سالروز قیام 19 دی در حسینیه امام خمینی رحمهالله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
برخی از مهمترین محورهای بیانات رهبر انقلاب در این دیدار در ادامه میآید:
*همه در انتخابات شرکت کنند، حتی کسانی که نظام را قبول ندارند برای حفظ و اعتبار کشور شرکت کنند، ممکن است کسی بنده را قبول نداشته باشد، انتخابات مال رهبری نیست مال ایران اسلامی و جمهوری اسلامی است، این موجب تقویت نظام و تأمین ماندگاری آن و باقی ماندن کشور در حصار امنیت کامل و بالا رفتن اعتبار و ابهت ملت است
*همه سعی کنند درست انتخاب کنند، مجلس کنونی در مسائل بینالمللی مواضع خیلی خوبی میگیرد که مغتنم است، این کجا و آن مجلسی کجا که در مقابل دشمنان همان حرف آنها را در چه در قضیه هستهای چه در قضایای گوناگون تکرار میکند، یکایک افراد نماینده دخیلند و انسان باید به شکل اطمینان بخشی به نتیجه برسد
* یکایک افراد (نامزدها) را ممکن است نشناسیم، اگر کسانی که فهرستی را معرفی کردهاند متدین، مؤمن،انقلابی و در راه امام باشند به حرفشان اعتماد میکنم و رأی میدهم.
*اگر دیدم به مسائل انقلاب، دین و استقلال کشورخیلی اهمیتی نمیدهند و دلشان دنبال حرف امریکا و غیرامریکاست به حرفشان اعتماد نمیکنم، اگر کسی اینگونه عمل کند و بعداً ولو در یک مورد مشخص شود اشتباهی رخ داده، تلاش خود را کرده و خداوند اجر خواهد داد
* مجلس خبرگان خیلی مهم است، آن روزی که رهبر فعلی در دنیا نباشد یا رهبر نباشد،این مجلس باید رهبر انتخاب کند که کلید حرکت انقلاب دست او (رهبر) است آیا خبرگان کسی را انتخاب خواهد کرد که در مقابل هجمه دشمن بایستد و به خدا توکل کند، شجاعت نشان دهد و راه امام را ادامه دهد یا کسی را که جور دیگری است؟
* همه همت دشمنان بر از بین بردن انقلاب است. کارهایی که سال 88 کردند ابتکارات امریکاییها بود که قبلا در چند کشور تجربه کرده بودند انقلاب و کودتای رنگی بود. آمدند در کشور ما پیاده کنند که آنجور تودهنی خوردند.
*رئیسجمهور امریکا اندکی قبل از آن قضایا نامه دومش را با کلی اظهارات موافقانه با بنده و نظام جمهوری اسلامی نوشته بود
* قصد داشتم جواب بدهم. بعد که آن قضایا اتفاق افتاد صریحاً موضعگیری کرد به نفع کسانی که علیه انقلاب و اسلام در خیابانها حاضر شدند. ملت ایران بموقع حرکت کرد و وارد صحنه شد.
ادامه دارد...
پربیننده ترین
- ● انفجار مهیب لنده را لرزاند
- ● لنده میعادگاه جانفدایان امام رضا
- ● سقوط مرگبار دختر ۱۴ ساله در لنده
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● خورشید خراسان در لنده طلوع کرد
- ● قرار هفتاد و چهارم در میدان انقلاب لنده
- ● حماسهآفرینی لندهایها در سالروز فتح خرمشهر
- ● لنده با موج ۵۶ از رهبری حمایت کرد+تصاویر
- ● بوسه بر دستان معلم در لنده+تصاویر
- ● موج ۶۵؛ قیام مردم لنده در جبهه خیابان
- ● شصت و هفتمین شب همدلی لندهایها
- ● خادم الرضا در قلب مردم لنده زنده است
- ● معلمان بازنشسته، قهرمانان بیادعای لنده
آخرین اخبار
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- * هیئتها پرچمدار جهادتبیین باشند
- * توسعه فراگیر بانکداری الکترونیک در کهگیلویهوبویراحمد/ مهمترین مطالبه فرماندار لنده+تصاویر