حرف های جالب بزرگواری در دیشموک/ به مردم غیرتمند بهمئی میسپارم دست به ماشه برنو ببرند
حجت الاسلام بزرگواری گفت: یک شخص از دیشموک برای انجام کار خیر خویشاوندی به سادات ما آمد و اظهار کرد: برادر من استاندار فلان منطقه بود، گاز را برای مردم آورد.
به گزارش پایگاه خبری خبرلنده، حجتالاسلام سید علی محمد بزرگواری امروز در حاشیه افتتاح ساختمان زایشگاه دیشموک، ضمن تقدیر از مسئولان علوم پزشکی که امروز این هدیه بزرگ و با ارزش را به این مردم عطا کردند، اظهار کرد: باتوجه به اینکه در بخشهای مختلف استان مراکزی با عنوان بستر درمانی افتتاح شد، مرکز بهداشت درمانی با همین نام برای دیشموک پیگیری کردیم.
وی تصریح کرد: مرکزی با عنوان بستردرمانی برای دیشموک از وزیر بهداشت درخواست کردیم ولی وزیر بهداشت گفت: چیزی به عنوان بستردرمانی در نظام سلامت کشور نداریم.
نماینده شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وزیر بهداشت بهترین هدیه را برای دیشموک با توجه به نیاز این منطقه، احداث ساختمان زایشگاه عنوان کرد.
وی بیان کرد: بالاخره ساختمان تسهیلات زایشگاه به جای بستردرمانینام دیشموک، محقق شد و به بهرهبرداری رسید اما اینکه از این بعد بعد با تجهیزات و امکانات توسعه پیدا کند بستگی به تلاش مسئولان بهداشت و درمان استان دارد.
وی با اشاره به جریان پیگیری بحث گازرسانی به دیشموک و چاروسا، گفت: باوجود اینکه فاز اول این امر با اختصاص بودجه 30 میلیارد تومان کلنگزنی شد ولی هیچ اعتباری هنوز دریافت نکردیم.
وی اضافه کرد: باوجود مشکلات موجود، پیمانکار را به کار واردار کردیم و الحمدالله در حال تلاش هستند.
وی با بیان اینکه، شهرستانی دیشموک و قلعه رئیسی را با جدیت هرچه تمام پیگیر بوده وهستیم، تصریح کرد: دوبخش جاورده و اسفندان را تونستیم برای مردم این مناطق به ارمغان بیاوریم.
بزرگواری با اشاره به روند بررسی بحث سد بالیاب گفت: باتوجه به اینکه ابتدا قصد داشتند این سد را به نام خوزستان ثبت کنند، من به آنها گفتم که اگر این کار را بکنند، به مردم غیرتمند بهمئی میسپارم دست ماشه برنو ببرند.
وی با بیان اینکه من تا خردادماه نماینده کهگیلویه بزرگ هستم و پیگیر مسائل شهرستانهای چهارگانه خواهم بود، افزود: در این چهارسال میدان را به جوانان با استعداد و پای کار میدهم تا شاید با شعارهای اشتغالزایی که میدهند، شغل ایجاد کنند.
بزرگواری گفت: نامزدهای انتخاباتی بدانند که ایجاد اشتغال دست نماینده نیست و این امر فقط به کمک و با برنامه دولت محقق میشود.
وی، با بیان اینکه، دولت با نفت 25دلاری نمیتواند کارخانه بزند و شغل ایجاد کند، بیان کرد: بیش از 110 هزار بیکار در استان داریم که با شعارهای نامزدهای انتخاباتی حل نمیشود.
وی در بحث پیگیری گازرسانی به دیشموک خطاب به مردم گفت: مدارک بسیار زیادی به عنوان نماینده عامالمنفعه شهرستان دارم، از نطق و تذکر در مجلس گرفته تا مستندات کتبی و نوشتههای فراوان که به جدمسئله گازرسانی به دیشموک را پیگیری کردم.
وی با بیان اینکه، یک شخص از دیشموک برای انجام کار خیر خویشاوندی به سادات ما آمد و اظهار کرد: برادر من استاندار فلان منطقه بود، گاز را برای مردم آورد.
بزرگواری گفت: این دیگر چه نمک به حرامی و نمکنشناسی است و تصریح کرد: آن کسی که این حرف را زد نمکش حرام است، زمینخوار بوده و من با مدرک با مردم دیشموک حرف میزنم.
بزرگواری گفت: مردم دیشموک بیش از 6 هزار رای به من دادند و وظیفه من این است که مشکلاتشان را پیگیری و حل کنم.
وی با اشاره به حوادث اخیر منطقه و جو علیه مسلمانان به ویژه شیعیان، گفت: ما باید موقعیت خود را بسنجیم چرا که شما میبینید آلسعود و آلیهود فتنههای زیادی را در منطقه راهاندازی میکنند.
وی با بیان اینکه، امنیت و آرامش زندگی خود را مدیون پاسدارانی میدانیم که در خارج از مرزهای این کشور در مقابل دشمنان ایستادگی میکنند و شهدای مدافع حرم از بهترین نمونه این فداکاریها است.
حجتالاسلام بزرگواری گفت: عربستان علاوه بر کاهش نرخ نفت و فروش آن با بشکه 12 دلار به داعش باعث بسیاری از مشکلات در منطقه و جهان شده است.
وی گفت: همین فتنههای باعث شده که هماکنون در دیماه 94 هستیم ولی خبری از بودجه و ماده 180نیستم.
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● حماسهآفرینی لندهایها در سالروز فتح خرمشهر
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● شب هشتادوپنجم؛ لنده مهد حماسه و غیرت
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
آخرین اخبار
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- * هیئتها پرچمدار جهادتبیین باشند
- * توسعه فراگیر بانکداری الکترونیک در کهگیلویهوبویراحمد/ مهمترین مطالبه فرماندار لنده+تصاویر