تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با تدبیر لازم از حق ملت دفاع کند/ ملت ایران اسلامی زیر بار توافق تحقیر آمیز و دلخواه غرب نخواهد رفت
خطیب نماز جمعه یاسوج گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی با تدبیر لازم و در چهارچوپ قوانین بین المللی از حقوق مسلم ایران دفاع کند و نگذارد حق این ملت به ناحق پایمال شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر لنده، صبح زاگرس حجت الاسلام والمسلمین سید علیاصغر حسینی ظهر امروز در خطبههای نماز مرکز کهگیلویه وبویراحمد ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و به خصوص کهگیلویه وبویراحمد با حضور آگاهانه خود در صحنه های انقلاب مشتی دیگر بر دهان یاوه گویی های استکبارزدند.
وی با بیان اینکه حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن عمق وفاداری مردم به نظام و انقلاب را نشان داد، ابراز کرد:حضورحماسی مردم کهگیلویه وبویراحمد در این روز بزرگ بار دیگر نشان داد، که مردم همیشه در صحنه این استان عاشق این انقلاب و آرمان های آن هستند.
خطیب این هفته نماز شهر یاسوج پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال را پیامی محکم و هشداری برای استکبار جهانی دانست و افزود: ملت ایران نشان داد که در راه آرمانها و اصول انقلاب خود ذرهای در برابر دشمن کوتاه نمیآید و در برابر یاوه گویی های استکبار تا آخرین لحظه خواهد ایستاد.
حسینی به مذاکرات هسته ای و منویات مقام معظم رهبری در مورد این مذاکرات اشاره کرد و گفت:مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در یوم الله 22بهمن امسال به دشمن نشان دادند که در مذاکرات هسته ای زیر بار توافق تحقیر آمیز ودلخواه غرب نخواهند رفت.
وی با بیان اینکه مردم ایران هیچگاه ذره ای از حق مسلم خود در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای دست بر نخواهند داشت ،ابراز کرد:تیم دیپلماسی مذاکره کننده ایران باید مدنظر قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری، با نرمش قهرمانانه جلوی زیاده خواهی های طرف مقابل را بگیرد.
خطیب این هفته نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه طرف مقابل مذاکره کننده با ایران تاکنون حسن نیت خود را نشان نداده است، گفت: تیم مذاکره کننده باید بداند که ملت با اقتدارایران اسلامی به خوبی این موضوع را میداند و به همین دلیل است که حضور آنها در مناسبتهایی همانند 22 بهمن هر سال پررنگتر از گذشته است.
حسینی حضور آگاهانه مردم در صحنه های بزرگ انقلاب را برگ زرین دیگری از افتخارات این سرزمین دانست و گفت: پس از گذشت 36 سال از عمر انقلاب مردم بیش از گذشته وفاداری خود را به نظام نشان دادند که طرف مقابل مذاکره کننده لازم است به نظر ملت ایران احترام بگذارد.
وی تصریح کرد:آنچه امروز در مذاکرات هسته ای ایران از سوی طرف مذاکره کننده بیان می شود دعوا برسر کلیات نیست و آنچه مسئله ساز بوده بحث جزئیات است که رهبری فرمودند باید در یک مرحله همه چیز تمام شود.
منبع:بویرخبر
انتهای پیام ر/
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- ● پیوند محرم و سالگرد شهدای جنگ ۱۲ روزه در موگرمون
- ● همدلی مردم لنده در شبهای انقلاب
آخرین اخبار
- * کویر تشنه لنده سیراب عشق عباس(ع) شد
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست