معاون عملیات نیروی دریایی ارتش در یاسوج:
ایران تنها کشور سازنده ناوشکن در منطقه است/نیروی های مسلح به مذاکرات دل خوش نیستند
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت : فناوری ساخت ناوشکن تنها در دست کشورهای محدودی است و در منطقه جمهوری اسلامی ایران تنها کشور سازنده این ناوشکن می باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر لنده، صبح زاگرس، سید امید گلستانه ، معاون عملیات راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار چهارفصل گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز بدون هیچ گونه وابستگی به کشور های دیگر و تکیه بر نیرهای متخصص داخل کشور در بالاترین سطح نظامی قرار دارد.
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بالاترین سطح نظامی قرار دارد
امیر گلستانه در ادامه گفت: نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ساخت ناوشکن جماران در داخل کشور بخشی از توان تخصصی خود را به رخ جهانیان نشان داد.
ایران تنها کشور سازنده ناوشکن در منطقه است
وی گفت : شاید برخی از کشور ها فناوری ساخت کشتی را داشته باشند ولی فناوری ساخت ناوشکن تنها در دست کشورهای محدودی است و در منطقه جمهوری اسلامی ایران تنها کشور سازنده این ناوشکن می باشد.
امیر گلستانه به اعمال تحریم ها از سوی غرب اشاره کرد و اظهارداشت: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی 36 سال است که به دنبال اقداماتی جهت تضعیف ملت ایران هستند ما هم به گونه ای آمادگی این وضعیت را داشتیم و بر توان داخلی خود تکیه نمویم.
معاون عملیات راهبردی نیروی دریایی کشور به عدم وابستگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به تحریم های غرب اشاره داشت وگفت: ما سال های زیادی است که در تحریم هستیم ولی این تحریم ها لحظه ای بر حرکت ملت ایران تاثیری نداشته است.
نفت کش های ایرانی در امنیت کامل قرار دارند
وی به مقابله نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با دزدان دریایی در خلیج عدن و شمال سومالی اشاره داشت وگفت: از اردیبشهت ماه سال 88 به بعد سی دومین ناوگروه نیروی دریای ارتش به مناطقی که دزدان دریایی حضورداشتند اعزام شدند که تا به امروز هیچ خسارت و سوء قصدی توسط دزدان دریایی به نفت کش های ایرانی صورت نگرفته است.
تحرکات خلیج فارس و تنگه هرمز در رصد کامل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی
جوان ترین امیرنیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمامی تحرکاتی که در تنگه هرمز و خلیج فارس صورت می گیرد در رصد کامل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی قرار دارد.
نیروی های مسلح به مذاکرات دل خوش نیست
معاون عملیات راهبردی نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه به صحبت های مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات هسته ای کشورمان اشاره نمود وگفت: همان طور که مقام مظم رهبری اشاره داشتند که ما به مذاکرات هسته ای با امریکا خوش بین نیستیم نیروی های مسلح ونیروی دریایی ارتش هم هیچ دل خوش به این مذاکرات نیستند.
افتتاح طرح های بزرگ نظامی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
وی در پایان افزود: امسال در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد رونمایی ، افتتاح طرح ها و پروژه های بزرگی در داخل توسط متخصصان ایرانی درسطح نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.
انتهای پیام/گ
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● روایت ۸۶ شب ایستادگی مردم لنده
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
آخرین اخبار
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا