تدبیر مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات تدبیر شایسته ای بود/دولت از زیاده خواهی حریف در مذاکرات یک سال گذشته درس بگیرد
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران اظهارداشت: تدبیر مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات تدبیر شایسته ای بود و نظام با تحمل هزینه در طی یک سال گذشته تجربه خوبی رابه افرادی که خواهان ارتباط با امریکا و اعتماد به امریکا بودند نشان داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر لنده، صبح زاگرس به نقل از چهارفصل، شب گذشته عباس سلیمی نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران به سوالات دانشجویان در موضوع انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پاسخ داد.
تدبیر مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات تدبیر شایسته ای بود
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در بحث عدم خوش بینی مقام معظم رهبری نسبت به مذاکرات و تداوم مذاکرات توسط دولت یازدهم اظهارداشت: تدبیر مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات تدبیر شایسته ای بود و نظام با تحمل هزینه در طی یک سال گذشته تجربه خوبی رابه افرادی که خواهان ارتباط با امریکا و اعتماد به امریکا بودند نشان داد.
وی به بحث توافق ژنو اشاره داشت و گفت: در بحث مذاکرات ژنودر طی یک سال گذشته تیم مذاکره کننده ما به جای تعدیل و انجام کارها به صورت پا یا پای اقدام به انجام تعهدات طرف مقابل زود تر از موعد نمود واین باعث زیادخواهی بیشتر حریف ما در مذاکرات شد.
سلیمی نمین به حمایت بیش از بیش امریکا از رژیم صهیونیستی و خدشه دار نکردن چهره این رژیم در منطقه در طی مذاکرات اشاره کرد وگفت: ما در طی مذاکرات هسته ی در یک سال گذشته تجربه های زیادی از وفاداری امریکا به رژیم صهیونیستی مشاهده نمودیم که این کشور حاضر به خدشه به چهره این رژیم نشد.
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: برخی که از تجربیات گذشته مذاکره با غرب درس نگرفته اند به دنبال این هستند که تاریخ دوباره تکرار شود .
وی افزود: عده ای در کشور منتظرند که وقتی مذاکرات هسته ای به هدف خود نرسد این را به یک جناح سیاسی نسبت دهند با توجه به اینکه خودشان در طی یک سال گذشته با اختیار کامل از مقام معظم رهبری این مذاکرات را دنبال می نمودند.
سلیمی نمین گفت: برخی در کشور دشمن اصلی در بحث مذاکرات و زورگویی رابه فراموشی سپرده اند و دست به دامن جناح های سیاسی درون کشور برای نتیجه نرسیدن مذاکرات شده اند.
سلیمی نمین به تیز بینی امام (ره) ومقام معظم رهبری در دشمن شناسی اشاره داشت و گفت: امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری تیز بینی خاصی در دشمن شناسی دارند که به گفته امام دشمن بزرگ دشمنی است که کارهای خود رابا واسطه انجام می دهد.
انتهای پیام/گ
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● روایت ۸۶ شب ایستادگی مردم لنده
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
آخرین اخبار
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا