تاثيرگذاري پايگاه خبري تحليلي خبرلنده باعث شد:
اختصاص 3 كارمند و يك خودرو به اداره منابع طبيعي شهرستان لنده
در ادامه اخبار تاثير گذار پايگاه خبري تحليلي خبرلنده و با عنايت ويژه رئيس اداره منابع طبيعي شهرستان كهگيلويه 3 نفر از كارمندان شهرستان كهگيلويه به همراه يك خودروي پاترول جهت صيانت و محافظت از جنگل هاي شهرستان لنده اختصاص يافت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي خبر لنده، در ادامه اخبار تاثير گذار پايگاه خبري تحليلي خبرلنده و با عنايت ويژه رئيس اداره منابع طبيعي شهرستان كهگيلويه 3 نفر از كارمندان شهرستان كهگيلويه به همراه يك خودروي پاترول جهت صيانت و محافظت از جنگل هاي شهرستان لنده اختصاص يافت.
در پي انتشار خبر« به صدا در آمدن آژير قرمز قطع درختان بلوط در شهرستان لنده + عكس» و به واسطه تاثير گذاري و مستند بودن اسناد و مدارك كافي مبني بر كمبود نيروي انساني كافي و عدم جواب گويي يك خودروي فرسوده با عنايت ويژه مديركل و رئيس اداره منابع طبيعي شهرستان كهگيلويه تا زمان استقلال كامل اداره منابع طبيعي شهرستان لنده، 3 نفر از كارمندان اداره منابع طبيعي شهرستان كهگيلويه به همراه يك خودروي پاترول جهت صيانت و محافظت از جنگل هاي شهرستان لنده جهت ادامه خدمت به اين شهرستان منتقل شده است.
برداشت بي رويه و قطع مكرر درختان بلوط براي به دست آوردن زغال و خشك كردن چوب آن براي پخت و پز چند سالي است كه در ارتفاعات كوه سياه و منطقه موگرمون ، مونه و شيتاب در حال انجام مي باشد و اين در حالي است كه اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان لنده هنوز استقلال كامل پيدا نكرده و تنها يك دستگاه خودروي لندور پاژن دارد كه آن هم با توجه به گستردگي حوزه استحفاظي هزاران مشكل دارد.
بزرگترين مشكل در قطع درختان در منطقه موگرمون و كوه سياه ازدياد عشاير و ماندگاري بيش از زمان تعيين شده براي آنان در منطقه كوه سياه مي باشد كه متاسفانه در كمال بي رحمي در هنگام بازگشت اقدام به قطع درختان براي بازگشت سال ديگر خود براي پخت و پز و به دست آوردن زغال مي كنند.
كمبود نيروي انساني در اين شهرستان با توجه به گستردگي حوزه استحفاظي شهرستان لنده يك امر لازم و ضروري بوده است كه هدف جهت جلوگيري از قطع درختان و از بين رفتن منابع طبيعي لازم و ضروري بوده است كه الحمدالله در ادامه تاثير گذاري اخبار پايگاه خبري تحليلي خبر لنده در شهرستان لنده به ثمر نشست و برگ زرين ديگري به افتخارات اين پايگاه خبري با هدف شفاف سازي و آگاه سازي جامعه اضافه شد.
اين پايگاه خبري از مديركل منابع طبيعي وآبخيزداري استان كهگيلويه و بويراحمد ، رئيس اداره منابع طبيعي شهرستان كهگيلويه و لنده و همه كساني كه در دل گرو خدمت به خلق نهاده اند صميمانه تقدير و تشكر مي كنيم و اميدواريم در ادامه راه يار و ياور همديگر در بيان عملكرد خوب و شايسه اين اداره باشيم.
خبرقبلي را مي توانيد { اينجا } مشاهده كنيد.
انتهاي پيام/م75
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● حماسهآفرینی لندهایها در سالروز فتح خرمشهر
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● شب هشتادوپنجم؛ لنده مهد حماسه و غیرت
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
آخرین اخبار
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- * هیئتها پرچمدار جهادتبیین باشند
- * توسعه فراگیر بانکداری الکترونیک در کهگیلویهوبویراحمد/ مهمترین مطالبه فرماندار لنده+تصاویر